Recenze (214)
Poklad v pyramidě (1973)
Tento film je takový akční, což je pro mě na animovaný český film docela nevídané, postavičky tam ale běhají sem a tam skoro jak kdyby měly průjem. Ale je to jinak dobré ;) I hudba skvělá jako u mnoha dalších snímků v tomto článku - od Fišera.
Co kdyby...? (1972)
Tento film je velmi dobrý svým nápadem, líbil se mi. Animace těchto tří se mi ale vůbec nelíbí. Ty kresby. Lidé jednobarevní a hranatí.
Ze života dětí (1977)
Tento snímek se mi velmi líbí, o fantazií dětí - a co vše si mohou nakreslit pastelkou a jak jsou dospělí už tak nedětští a jejich život je nudný. Líbí se mi i rozdíl mezi tím skutečným animovaným světem a dětským kresleným.
Inspirace (1949)
Tento snímek se mi moc líbil, jak velká Zemanova fantazie :) A provedení parádní.
Hvězda Betlémská (1969)
Tato pohádka je z vlny a mně se tento styl moc líbí. Provedení i příběh je pěkný :)
Úvodní slovo pronese (1962)
Tento snímek se mi moc líbil, o žvanění, které nikdo nechce poslouchat. Líbilo se mi, co slova dělala v lidských hlavách místo toho, co autor očekával :)
Půlnoční příhoda (1960)
Tento příběh je krásný především svým koncem a celkovým provedením animace, jinak příběh až tak originální není.
Ruka (1965)
Tento snímek vyhrál světové ceny a já se nedivím. Je skvělý, metaforický, hlubokomyslný.
Árie prérie (1949)
Velmi vtipná parodie westernu
Legenda o sv. Prokopu (1947)
Tady ty pohádky od Trnky na téma čtyř ročních období mě nebaví.