Recenze (96)
Quantum of Solace (2008)
Takhle zprznit znovunastartivaneho Bonda je neuveritelne. Kde je ta "temer" autenticita, syrovost a realicita Casina Royale? Proc jsou akcni sceny tak tekave a zmatene sestrihane? Pristi dil se bude muset jednoznacne polepsit, protoze by se mohlo jednat o finalni hrebicek do Bondovo rakve, o kterem se mluvilo u posledniho "predcraigovskeho" filmu, a to by pri zkusenostech lidi okolo byla neuveritena skoda.
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
PROBOHA PROC? PROC? Proc tohle vubec kdy vzniklo?
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
"Stop touching my junk, pervert!"
Jedné noci v jednom městě (2007)
pro studenty FAMU pravdepodobne orgasmus, pro ostatni bytostna nuda
RocknRolla (2008)
Miluju všechny možné anglické přízvuky!
Blafuj jako Beckham (2002)
Po jedne za indku, Keiru a fajn hudbu. :)
Nemilosrdný střelec (2007)
Po dlouhe dobe film, ktery jsem opravdu nevydrzel dokoukat... neskutecna ptakovina, zmatena a i kdyz se zrejme jedna o oceneni starych klasickych filmu, tak sledovat asiaty hrajici si na konich s kozenym barevnymi capkami na kovboje citujic Shakespeara mi prinaselo strevni problemy. ODPAD!
Agent Cody Banks 2 (2004)
OHEN V DIRE! At ziji kvalitni preklady.
Po přečtení spalte (2008)
Modernejsi variace Farga z prostredi CIA, ktera krom vynikajiciho Pitta a Malokoviche nic vic nabidnout nemuze - pomerne zklamani.
U mě dobrý (2008)
totalne koncentrovana nuda, prebit talenty takovych hercu, to chce opravdu klesnout hodne hluboko