Recenze (373)
Holky na tahu (2012)
Jakože Islu Fisher nemám bytostně ráda, tento film byl komplexně tak stupidní (bez ohledu na její výkon), že mé hodnocení brzy klesne ze dvou na jednu *. Kdyby to bylo aspoň trochu vtipné...spíš mi bylo za jednotlivé herce trapně...Neodpustím si pošťouchnutí, že asi nepochopím, proč je v posledních letech všude obsazován Adam Scott. PS: Rozhodně neočekávejte nějakou ženskou verzi Hangover. Zlatý Bradley Cooper a spol., radši bych Hangover (první) dala 10 * než tomuto filmu 3.
Slečna Emma (2009) (seriál)
Loved it! Ale za osekaný a nějak roztržitě sestřihaný závěr nedávám 5*, ale 4,5. 8)
Firma (1993)
Jeden z mála filmů, kde mi Cruise nevadil, jen kratší stopáž by to chtělo...3,33 *
Méďa (2012)
76%? Děláte si ze mě .....?!? Původně jsem chtěla ocenit fakt, že tento film je pohádkou pro dospělé (á la přátelství člověka s plyšákem skloubené s tím, že Ted je pořádný prasák). Několik vtipných scén tam sice bylo, ale celkově to bylo spíš trapné a nechutné.
Mysli jako on (2012)
Jako film je to takový průměr, je třeba nemyslet na to, že film dokazuje, že k udržení pevného, kvalitního, láskyplného, bla, bla, bla vztahu je třeba znát různé finty a triky...Happy ending u všech účastníků je očekávaná klasika, no.
Dokonalá rodina (2011)
Přesto, že zde hrají Emily Deschanel, Kathleen Turner a Sharon Lawrence, které mě vždy nalákají, navíc je-li to v žánru komedie, fakt, že se film pohybuje v katolickém prostředí, mi navozuje husí kůži. Po dvaceti minutách katolického bullshitu v podání Turner jsem se velice rychle proklikala ke konci. PS: Chamberlain v roli kněze (výjimečně) mi přijde přinejmenším velmi úsměvný.
Stud (2011)
Jeden z těch filmů, kdy 12 hodin po zhlédnutí stále nevím, co si o něm vlastně myslím...8) Jinak - Fassbender mě na tenhle film nalákal, v posledním roce se objevil poměrně ve velkém množství filmů (Jane Eyre, Dangerous Method, X-Men - First Class)...bohužel mě tento film usvědčil o tom, že "hollywoodské" hvězdy jsou samá "bush" :D (i když Fassbender se vůbec nemá za co stydět)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Jako náctiletou mě tento seriál nemálo bavil a Ally mě docela fascinovala, teď je Ally samotná na můj vkus až moc velký "weirdo"...
Hodiny (2002)
83%? Seriously? Dávám tři *, a to jen kvůli tomu, že jde prostě o Virginii Wolf (i když mi "stream of consciousness" v jejím podání příliš nevyhovuje...)
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Již to není tak okouzlující jako předchozí film 8)