Recenze (91)
Život s Kašparem (2013)
Dokumenty Třeštíkové mají velký zvuk a není divu :). Do té doby jsme nevěděla o panu Kašparovy nic a film uměl pěkně člověka provést životem známého herce, který pořád zkouší a zkouší žít divadlem a zároveň žít s partnerkou a někdy je moc těžké souznění s uměleckou duší zapálenou pro "bláhovou věc " :) ...
Ptáče (2013)
Nechápu tady tak nízké hodnocení. Podle mého vnímání moc dobrý film a bohužel i moc smutný.
Fruitvale (2013)
Jak moc je život nespravedlivý nebo je až moc spravedlivý? Tož otázka ... Šokuje a v člověku až mrazí, ale ve filmu je i další rovina než jen oběd napraveného černocha.
Love Steaks (2013)
Skvělý od začátku do konce :) i když konec na mě byl moc přemrštěný. A líbila se mi i diskuze s tvůrci a herci :) Skvělá hudba a milý milostný vztah...
Ať žije svoboda (2013)
Viděno v Karlových Varech. Moc příjemný italský film. Tento typ humoru mě moc bavil. Je sympatické, že to je podobné :)...
Práskač (1962)
Klasický černobílý film :) Viděla jsem ho v Karlových Varech na festivalu a byl to moc příjemný začátek filmového maratonu :)
Terapie - Série 2 (2013) (série)
Neviděla jsme bohužel všechny, ale zatím se mi moc líbí :) Roden je prostě skvělý :)
Thor: Temný svět (2013)
Pro mě osobně lepší něj jednička :) asi i tím, že tam bylo víc romance, i když na to většina filmový fajnšmekrů toho typu žánru neocení, ale i pro někoho, kdo není největší fanda fantasty slušný film :) ..už se těším na další a upozornění: koukejte se až až do konce ;) !!!
Chalupáři (1975) (seriál)
Česká klasika, která je dokonalá i po těch letech od natočení. Lehkost a žádná křečovitost. Seriál, který má zná každý!!!
500 dní se Summer (2009)
Romance jak se patří :D Miluji filmy si dobrou grafikou a stylizací. A zde se to podařilo propojit, jak vizuálně tak zvukově :) Můžu jen tleskat :).