Oblíbené filmy (10)
Věc (1982)
Brrrrr
Zahulíme, uvidíme (2004)
netřeba komentovat
Záhada Blair Witch (1999)
Terminátor (1984)
kult vsech kultu. videno tak asi milionkrat
Heavy Metal (1981)
Tohle mi sedlo. Poslední dva příběhy byly nejlepší a jak se Taarna na konci obětovala..
Na hraně zítřka (2014)
ježiiiiši ten konec je naprosto úžasnéj