Recenze (27)
Stahovák (2009) (pořad)
když to máš,tak to vokaááaž Ahoooooooooooj
Odstřelovač (2007)
trapnýý.hnedka ze zacatku by se z toho nikdy nedostal! (jak ho postřelili)
Vstupenka do francouzského podsvětí (2010) (TV film)
ten lišák je fakt borec
Odhalení: případy spiknutí (2012) (seriál)
Zajímavý. Viděl jsem díl s plum Islandem a celkem sem čuměl
Lepší zítřek 2 (1987)
že Márk v jedničce zemřel? Nevadí,měl totiž na chlup stejného bráchu,stejně schopného a labilního.
Killer (1989)
hodne silny film. Moc se mi líbil styl zabíjení,a pak i to,že když bylo nejhuř,zdekovali se hl. tipci na kraj města,kde ho měli jak na dlani, a pak se tam hrdě vrátili. Aspoň vím,kde můj oblíbený Garth Ennis vzal inspiraci. V kostele to bylo taky super. tenhle film nenudí. Mickey Mousi
Iron Man 3 (2013)
Dobrej uvod filmu
Avengers (2012)
nejvíc se mňa líbilo,když Ironman popichoval Hulka:D Všechny superhvězdy byly v cajku.Snad jen ten Loki.Taaakej chcípák. Za mňa ****
Ztraceni (2004) (seriál)
Pro mňa nejlepsi serial.Napinavej,6.rada pak nejvic.Epickej scenar.Spoiler! 2 bohove na jednom ostrove :D hups, a je to venku :D háhahahahahaaha strasne jsem zral falesneho Locka....jak vzdycky vytahl kudlu...jeho usmevy,kdyz mel navrh...to,jak prochazel skrz kulky...super postava.Skoda, ze tak tupe chcip. Kdyby vic premyslel...
Věc (1982)
Brrrrr