Recenze (338)
Červená světla (2012)
Kratší stopáž by tomuhle filmu rozhodně pomohla - prvních 50 minut by se s klidem vešlo do 10 minut plnohodnotného úvodu a hned by to divák ocenil jinak. Zvláštní námět by to mělo, typický španělský napůl dořešený konec je tady ale spíše směšný, a když se připočte proměnlivá kvalita jednotlivých scén, pak to od průměrného hodnocení nezachrání ani Robert de Niro. Po Cortésově atmosférickém Buried trochu zklamání.
Človíček (2006)
Nikdy jsem neviděla a dost možná už ani neuvidím lepší hraný kraťas. Ten kluk je prostě k sežrání, nápad kouzelný, zpracování dokonalé. A hudba úžasně úchylná. 100%
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
Zbytečné, teenagerovské, hloupé a trapné. A ti "herci" už nemohli být vybraní hůř. Mám ještě něco dodat? 30%
Dating Rules from My Future Self (2012) (seriál)
1. série je celkem povedená, bavila jsem se a mělo to smysl. 2. série už jenom tupě kopíruje tuny seriálů o povrchních blondýnkách, které z paty vyškrabávají drobečky své inteligence, aby ji aplikovaly na svůj milostný život a zajistily si tak lepší budoucnost. Celkově tedy průměrné tři hvězdičky.
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Fajn komediální seriál, který vás zabaví, k žehlení a podobným nudným domácím činnostem je jako dělaný, stejně jako k pauze mezi učením se na zkoušku... ale jinak je to spíš slabší průměr, jediný, kdo pořádně hraje, je Reba, a ty střelené a hlavně neskutečně hloupé postavy vás po čase opravdu začnou dohánět k šílenství.
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
První film z téhle detektivní série mě o její výjimečnosti příliš nepřesvědčil. Ano, norská krajina je nádherná, ale čekala jsem tam těch severských kouzel trochu víc. Vyšla z toho spíše průměrná detektivka s nepříliš sympatickým hercem v hlavní roli. Ještě že to další díly trochu napravily. :-)
Dexter (2006) (seriál)
Excelentní! Naprosto brilantní seriál, který nemá obdoby. Pak že se dnes netočí kvalitní seriály, když se chce, tak to jde, a Dexter je toho jasným důkazem! Je to vtipné, je to zvrácné, má to napětí a hlavně neskutečný šmrnc a tah po celou dobu. Pozor, je to taky silně návykové! :-) 100%, já opravdu nemám co vytknout!
Dharma & Greg (1997) (seriál)
Tenhle seriál mi v něčem připomněl Will a Grace - prvních pár dílů je rozpačitých, říkáte si, že z toho asi nic nebude. Jenže pak se vám hlavní postavy dostanou pod kůži a začnete si to vážně užívat. Dharma a Greg je lehce nadprůměrný sitcom, který vás místy bude dohánět k šílenství. Potkávají se tu totiž lidé ze dvou extrémně odlišných světů - světa bohatých konzervativních snobů a světa ulítlých hipízáků, kteří touží po prapůvodním spojení člověka s přírodou. A že se tohle spojení neobejde bez řady neskutečně vtipných situací, to už snad nemusím dodávat. Po zhlédnutí celého seriálu musím říct, že mi Dharma, Greg a jejich rodiče budou opravdu chybět. 70%.
Dinosaurové (1991) (seriál)
"Zlato, jsem doma!" Parádní animovaný sitcom ze života dinosaurů, který nestárne. 80%
Dokonalá vražda (1998)
Asi jediný film, kde mi šedá nevýrazná myš jménem Gwyneth vůbec nevadí, ba právě naopak. Dokonalá vražda je skvěle promyšlená, plná chladnokrevných pomstychtivých plánů a děsivé životní pravdy. Ani při druhém zhlédnutí jsem se nenudila a to si zaslouží plné hodnocení.