Recenze (56)
Chudáčci (2023)
Presukany film…
Top Gun: Maverick (2022)
back to 80s…on Vhs
Sedm psychopatů (2012)
...ten Rockwell jasny psychac ''numero uno!'' :)
Patrola (2012)
Public Enemy - Harder Than You Think
Tři metry nad nebem (2010)
ablsolutne jednoduche - oddychove, spanielsky temperamentne :)
Diktátor (2012)
Ten Sacha, je isty blazon :)
Jump street 21 (2012)
dobry oddych
Dostaň ho tam (2010)
ten russell brand je pekne prikureny :))
Prometheus (2012)
tak tak priatelia ze zaciatku paradotka a poteeee,noo cele sa to nejako zvrhlo,,,,,a ten koniec ,no prosim vas pekne no teda :)
Amazing Spider-Man (2012)
te stare z pritepl.. maguirem som ani hadam cele nevidel,nikdy, ale tento sa lubil aj detom takze stalo to zato :0