Recenze (47)
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Nádherné obrazy + hudba od Davida Mitchama
Veteráni (2009)
Milý film, ktorý má zopár vtipných scén a ako u väčšiny takýchto filmov predvítateľný dej, to však nemení nič na fakte, že skleslú náladu určite vylepší :)
Poslední leč (1981)
Herecké výkony sú jediný dôvod prečo som to dopozeral do konca, a najviac sa mi páčila Ivana Kaslová, škoda že dostala tak málo priestoru.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Seriál ma nijak zvlášť nenadchol, ale obe herečky sú sexy, preto také hodnotenie :)
Povídky z New Yorku (1989)
Scorsese 4, Coppolla 2, Allen 5 - 100%. Výsledne dávam 4 hlavne kvôli Allenovi.
Pokrevní bratři 2 (2009)
Oproti jedničke veľmi slabý odvar + mi vadila nesympatická Julia Benz
Dvojí přežití (2010) (pořad)
Oveľa slabšie ako Bear Grylls, ale pozrieť sa na to dá. Občas sa dokonca aj niečo zaujimavé dozviete
Pád do tmy (2005)
Film pri ktorom som zažil asi najviac šokov. Perfektna atmosféra, ľakačky, príšery. V mojom rebríčku obľubených hororov zaberá popredné priečky.
Netvor (1996)
Dosť zvrhlé sa mi to zdá, a mal som často dojem že Malkovich je naozaj psychopatický pedofil, schizofrenik ktorý verí že deťom pomáha no v skutočnosti ich zneužíva
Kočár nejsvětější svátosti (1962) (TV film)
Tie herecké výkony sú naozaj profesorské. Samotný príbeh ma až tak nenadchol.