Recenze (47)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Videl som to už dávno, ale pametám sa že som bol poriadne šokovaný
Saturnin (1994)
Na mňa až priliš suché, mimochodom knihu som nečítal, ale tie kruhy nad posteľou hneď na začiatku, žeby inšpirácia Roztomilým človekom od Friča?
Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství (2008)
Vojnové scény dobré, zbytok je už menej kvaitný a najmä zbytočne dlhý.
Grand restaurant pana Septima (1966)
Podpriemerny Funes
Oskar (1967)
Smial som sa od začiatku do konca, najlepší Funes
John Rabe - Ctihodný občan Třetí Říše (2009)
Nemám tomu čo vytknúť, ale mňa to neskutočne nudilo.
Terminál (2004)
Do polovice veľmi milý film, no potom sa to už zvrháva na 3 triednú romancu s oblúdnym americkým happy endom.
Deset malých černoušků (1965)
Vadil mi ten romantický koniec, a tá nelogičnosť v konaní, nemohol som tomu uveriť keď sa postavy stále rozdeľovali a neostali pospolu.
The Square Peg (1958)
Prvá polovica výborná, potom som sa zabával už trochu menej, ale aj napriek tomu výborná komédia. Odporúčam.
Zbytečná krutost (1984)
Dobré, atmosféra fakt dusivá, ale mne tam okrem Martyho žiadna postava nesedela, preto dávam 4 hviezdičky