Recenze (24)
Černá labuť (2010)
Neuvěřitelné....
Nikdy to nevzdávej! (2004)
Takový slabší kousek a moc přitom brečíte...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Prostě smích :D
Přátelé (1994) (seriál)
Viděla jsem je asi 15krát to mluví za vše. Luxusní seriál....
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Miluji Barnýho a jeho povýšenost a frajerství a Maršmelounka jo a taky písničku ''Lilijin den,, fajn seriál na odreagováni :)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Někdy se zastavím a říkám si co to ten kluk říká (Sheldon). Ale je to chlama a docela psycho :D
Na vlásku (2010)
Ta pánev a ten kůň tomu dodají šmrnc :D Jo a ten kluk je typický rošťák a ta slečna typická rozkošná princeznička :) Moc pěkná pohádka 5 *
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je takový magor až ho prostě musíte zbožňovat. A já ten film i jeho zbožňuji. Je tam plno neuvěřitelných náhod a ironii. Krásný film, člověk si krásně zapláče a zasměje se. Jo a Tom Hansk je božský.
Zlaté dno (1942)
Dobrý příběch v podání skvělého herce Vlasty Buriana... 5 *
Simpsonovi ve filmu (2007)
Prostě smích jako bych se dívala na uplně novou řadu simpsonovich a pořád se jen smějete a smějete :D bomba špica! :D