Recenze (942)
Mythic Quest: Raven's Banquet - Pilotní díl (2020) (epizoda)
Upřímně jsem si od začátku myslel, že to nebude stát ani za dokoukání, klišovité šablony postav mě dost vyváděli z míry. Žádná ke které bych si vytvořil vztah hned. No to se asi ani nestane, ale příběh začne fungovat, tak jak bych nečekal a do humoru začínám trošku pronikat, tak že se divím čemu se vlastně nahlas směju. Uvidíme co dál.
Vlastníci (2019)
Čekal jsem víc. 12 rozhěvaných vlastníků jsou přerod z upachtěné komedie na nervy drásající společenské drama s aktuálním přesahem. Herecká výkony Poláka a Lábuse na Lva. Některé artové momenty....(planý poplach) jsou dost mimo, ale na druhou stranu stokrát díky za ně. Máme pořád co dohánět, ale tohle je alespoň naznačení správného směru.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 1 (2017) (série)
Okamžitý miláček. Desítky lidí mi říkalo, že to budu milovat, ale pořád jsem z nějakého důvodu otálel. Až se startem druhé série, jsem si na svátky vzpomněl, že bych to mohl zkusit a ejhle. Hned jakmile McCallany projevil svůj eastwooďácký šarm, jsem hotovej. Geniální mix retro reálu v konfrontaci s nejmodernější možnou produkcí. Bromance jako svině. Hej hou. Jedem. Nedá se od toho odtrhnou.
Watchmen - A God Walks into a Bar (2019) (epizoda)
Čím víc to do sebe zapadá, tím víc mi to přijde samoúčelné- No, ale baví to, to jako jo.
Na mušce - You're Mine (2019) (epizoda)
závěr super.
Na mušce - Wide Awake (2019) (epizoda)
Vyústění některých situací jsem ani nečekal, o to větší váhu pro mě mají. Proto, některé hluché scény v tomto dílu toleruji, aniž by čekal, že mi jejich samoúčelnost vysvětlí. Jinak je to top díl. Takový vrcholek pyramídy. tak ten zbývající sešup nebude snad úplně debilní.
Na mušce - I Hope You Like Missionary! (2019) (epizoda)
Tendenční. Tedy mé bodování. Dlouho jsem váhal, protože mě ti psychopati na každým rohu už unavují, tedy až na Ox, tak se v rovině parťačka výborně propojuje s její nelidskou bestií. Tak trochu očekávám pitomé finále, protože třetí serie, podle mě musí být a mohla by to celé ukončit.
Na mušce - Smell Ya Later (2019) (epizoda)
Za vytvrvalost. Příběh se začíná nenápadně přibližovat klasickému vyšetřování alá Hanibal. Já se bavím. Tempo možná pro někoho ochabne, ale mě to vynahrazuje výtečný soundtrack a zábavnější forma dialogů. To jak si Eve začíná uvědomovat co je vlastně zač, je dost komický.
Na mušce - Desperate Times (2019) (epizoda)
Ještě díl vydržím, ale na konci budu opět shovívavější. Už to začíná mít obrysy klasičtější postavé kriminálky, bez zbytečným cliffhangerů a motivace se nám začínají stávat konkrétnější a psychopatie se mění na touhu o sdílení. Kumšt je jako hovado. Snad první evropský seriál, kterej vypadá strašně skvěle. Po vizuální stránce...minimálně.
Na mušce - The Hungry Caterpillar (2019) (epizoda)
Opačnej efekt, než v 1. řadě. A takřka na stejným místě. Tady je to poslední díl, kterej může dostat jen 4 hvězdy, pokud bude stejně dobrej. Zatím to celé stojí na Oxaně a jsem zvědavej, jestli to skončí, protože nejde to táhnout celou sérii na hon mezi dvěma ujetejma pseudolesbičkama. Tedy pokud s tím nechtěj po 2. sérii seknout. A navíc to má v rukou ženská.