Recenze (1 330)
Harry Potter: Bradavický turnaj čtyř kolejí (2021) (pořad)
Hele, k tomuhle se nehodí říkat, co je na tom všechno špatně, spíš se zamyslet jestli je tam něco dobře. Inu, picu.
Alpha Rift (2021)
Týpek si bere helmu, rytíři, klasika.... No, kamera jakž takž. Zbytek aspektů nic moc. Scénář nula, herci jsou stále to lepší, když už hledáme něco pozitivního.
Ztracený symbol (2021) (seriál)
Slabá a sebevykrádající předloha není úplně nejlepším startovním bodem pro nové ztvárnění slavného symbologa, ale konstantní akce a nabitý děj dělá ze seriálu dokoukatelnou věc.
Fenomén (2020)
Hezký a pro neznalé srozumitelný průlet moderními dějinami UFO / UAP. Dokument se přeci jen přiklání k autenticitě výpovědí svědků a historek obecně, což je někdy trošku na škodu, když vynechává zábavné aspekty případů, které však třeba onu autenticitu podrývají.
Aquarium of the Dead (2021)
Někdo napsal v pohodě scénář a pak už zbyly jen oči pro pláč. Budget musel být seříznut ještě více a tak se k divákovi nedostaly scény s příšerami, což sem tam produkuje komické střihy, jako když typka skáče se sekerou na příšeru ale po střihu už jen padá po zádech do vody. Prostě na epic fight nebyly prachy. Škoda.
Armáda lupičů (2021)
Výrazně lepší než armáda mrtvých, ale stále žádný drahomam
V/H/S/94 (2021)
Každý si tu najde něco, ale společným jmenovatelem zůstává, že je to celý dobrá prdel
Duna (2021)
Je to epic. Míček letí a druhá polovina rozhodně, jak dopadne celek. Hudba - top. Vizuál a kamera - top. Herci - hodně dobrý. Budování světa taky top. Tak uvidíme dále!
Hovory Kalousek Soukup (2021) (pořad)
Soukup je očividná kunda, o tom žádná. Ale tohle se dá. Je to lepší než to bylo na začátku, pánové se trochu "pochopili" a sladili a tak se na to dá koukat, přičemž Kalouskova výstřední výmluvnost (alespoň na politické poměry) je dostatečným tahounem na to chvíli koukat.
Můj vysvlečenej deník (2012)
Smyslem filmu je právě ústřední absence příběhu a je to tak potřeba. Jako není to nic moc, ale zas v kontextu českých teen filmů?