Recenze (214)
Amonit (2020)
Film je výborně natočený. Hudba, kamera, scenérie, herecké výkony, dialogový minimalismu. Všechno bylo perfektní. Jen si myslím, že Mary Anning by si zasloužila trochu jiný film. Byla to pozoruhodná žena. Na svou dobu velmi osobitá.
3Bobule (2020)
Vše podstatné bylo řečeno v ostatních komentářích. Za mě - všechny herce mám ráda, ale ten scénář, to je taková velká bída, že to fakt nejde. Škoda.
Beaux-parents (2019)
Pohodová komedoška s hromadou fakt blbých náhod :-D.
All Inclusive (2019)
Je mi docela líto, že banda kolem Thierryho Lhermitta točí s Fr. Duboscem takové tuposti. A přitom všichni umí být tak skvělí!
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizoda)
Tenhle díl mi přišel hodně slabý.
Pokuta (2019)
Bavila mě každá vteřina :-D.
Pavel Černoch - Enfant terrible? (2020) (TV film)
Příjemný dokument o našem skvělém operním pěvci. Budu se těšit na další zprávy z operního světa a na další nádherné role pana Černocha.
Virtuosos (2020) (pořad)
Krásný projekt. Mohlo by jich být více. Je tolik talentovaných dětí. Těším se na další díl.
Vaříme s trávou (2020) (pořad)
Rozhodně zajímavá show, jak použít kanabis, THC a CBD v kuchyni. Rozhodně si umím představit, že bych zašla do restaurace s některým z těchto menu. Rozhodně je to i o znalostech, jak si připravit jaký výluh, kolik procent čeho bude obsahovat. Některá jídla vypadala fenomenálně.
Tresty v Čechách - Jan Janeček (2020) (epizoda)
Docela se mi tenhle počin líbí. Je to nové a zajímavé. Informace Jen si nemůžu zvyknout na nespisovný projev moderátora. Je škoda, že se v pořadu České televize takto přistupuje k našemu rodnému jazyku.