Recenze (16)
Nepřítel pod ochranou (2012)
Nejlepší akční film roku.:)
Kontraband (2012)
Super scéna při vykradení obrněnýho auta.
Dexter (2006) (seriál)
Asi nejlepší seriál co přineslo 21. století. Nemá jedinou chybu.
Zrození Planety opic (2011)
Tenhle film mě dostal. Určitě nejlepší sci-fi roku a film k zamyšlení. Navíc od pro mě neznámého režiséra. 95 procent za mě. :)
Černá labuť (2010)
Neuvěřitelný film....:) Strhující děj a výprava a vynikající herecký výkon Natalie Portman. Doporučuju.
Kostka (1997)
Kvalitní oddechovka. Připomíná mi trochu Saw 1. Jde o styl filmu kdo poslední zůstane ten přežije.