Oblíbené filmy (10)
Interstellar (2014)
Pro mě to nebyl film roku, ale NEJLEPŠÍ FILM co jsem letos viděl (prozatím)!!! Nejde to popsat slovy, jak jsem se cítil v kině, při jeho promítání, ale byl to tak nepředstavitelný kinematografický zážitek, že na tento snímek od toho klučiny Nolana musím prostě ZNOVU!!!! Kdyby šlo dát víc jak 5 hvězd, tak dám 10!!!
Tiché místo (2018)
Lituji že jsem nešel do kina.... Nebudu nijak spoilerovat, ale Tiché místo řadím mezi mé TOP 10 filmy! Tohle byla totiž jízda vážení a John Krasinski si získal místo u mých oblíbených herců, Emily u hereček samozřejmě je, Johna jsem ale teprve poznával... Ovšem tímto snímkem si mne získal už i tím, že byl jako režisér! Klobouk dolu opravdu!!! A hudba? Kdo viděl Sicaria nemůže ani na vteřinu litovat! Jasných 5 hvězdiček nekompromisně!!!
Temný rytíř (2008)
Nic nás nerozdělí (2012)
Ano šel jsem na to do kina a to na dramata moc nechodim! U tohodle jsem nelitoval, jen jsem od poloviny brečel asi mne ten film hodně ovlivnil, i když tam byly malé nesrovnalosti, tak bych Nic nás nerozdělí zařadil mezi mé TOP filmy a klidně ho zařadil do nejlepších v žebříčku ČSFD a vyřadil nějaké ty rádoby "dobré" filmy! Kouknu se na to znova až bude dobrá kvalita, znova si pobrečím a znova budu žasnout! A jak některé trailery připravují nebo spíše chválí film, že je ohromující, velkolepý, úžasný, vynikající herecké výkony a bla bla bla... Tak tohle přesně říkám o tomto dramatu podle skutečné události. Děkuji za tyto filmy, když se nijak nezprzní ;-)
Bohemian Rhapsody (2018)
Easy come, Easy go, will you let me go Bismillah! We will not let you go-let me go. No, no, no, no, no, no, no Mamma mia, mamma mia, mamma mia let me go :-)... Takhle bych mohl psát více textů, ale napsal jsem část právě i z názvu filmu Bohemian Rhapsody. Předem musim říct kvalitní snímek, velice kvalitní! Jednoznačně film roku (Tiché místo je horor, ale drží si krásné druhé), troufám si říct velice kvalitní a pro mě asi i film ro(c)ku roků :-)... Tolikrát husina za film je neskutečné, tolikrát slzy, ale i smích a ta hudba! Ta hudba :-)... Freddie Mercury (Farrokh Bulsara), byl a v podstatě i je neskutečnej, nezdá se vám někdy, že když slyšíte písničku od Queen jakoby, tam byl Freddie s námi a my tancovali na parketu díky němu? A výběr herců, úplně na jedničku! Moje mamka Queen zbožňuje, taťka zase Pink Floyd (oba samozřejmě poslouchají to i to) obě kapely miluju a jsem rád, že rodiče věděli a ví co poslouchat, takže All we hear is Radio Gaga, radio goo goo, radio blah blah :-)...
Jurský park (1993)
Já ty přerostlý ještěrky (i ty mrňavý) zbožňuju. Když jsou i dobře digitálně zpracované, to je panečku podívaná! Díky bohu, že bude 4! Budu se zas těšit jak malej kluk! A příběh? No ten byl celkem dobrý, ale od začátku bylo jasné, že Sam Neil si děti zamiluje!
Le Mans '66 (2019)
Bez debat nejlepší film roku 2019!!! To vrnění motoru a ty auta, ty AUTA! Dost k rozvášnění! Herecké duo BAMON si to tak s přehledem dávalo! Ten vztah byl tak krásný a celý příběh! U filmu se vlastně vůbec nenudíte a vy víte že se vám líbí, u nějakých scén se potutelně usmíváte a přejete si tam být taky! Pro jednou zase bude těžký výběr na Oscary: to máme Phoenixe, Balea, Damona. Jako tady by byli Oscary fakt zaslouženě! No z kina jsem odcházel nadšen a byl šťastný jako trám :-)
Rivalové (2013)
Skvělé obsazení, skvělé herecké výkony, skvělá kamera, skvělá hudba (jak jinak Zimmer co by se dalo čekat ;-) ), skvělý scénář, skvělý film. Nemám proti němu vůbec nic :-) ;-). Rone jen tak dál, stále přepkvapuješ
Blade Runner 2049 (2017)
Parádní, takhle vtáhnout do děje. Z hudby mi běžela husina, takhle dlouhá stopáž mi vůbec nevadila, ba naopak, klidně i delší, fakticky jsem do toho byl neskutečně zažranej a každý snímek jsem si užíval víc a víc :-). Pěkné zpracování a ukázka toho, že někdy se dvojka povede ještě líp než jednička :-)... A Ana de Armas jako vždy sladká :-)