Recenze (83)
Pohřben s úsměvem (2001)
Čínské filmy mám rád, zejména pak dramata, ale tento snímek mě spíše zklamal než pobavil. Zpočátku velmi nudné, ale ani zábavnější konec to nezachrání...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Super seroš :-)
Slepá hora (2007)
Až děsivý příběh natočený podle skutečné události. Velmi ponurá atmosféra, která vás ovšem vtáhne do děje. Až do poslední chvíle budete držet hlavní hrdince palce. Ve filmu mě ovšem zklamal konec, však posuďte sami.
Ženy v pokušení (2010)
Po dlouhé době zase super pohodová a vydařená česká komedie s dobrým obsazením ;-)
Je to i můj život (2009)
Krásně dojemný film ze života.
Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny (2009)
Co to proboha bylo?? S prvním dílem to má společný akorát vybrakovaný děj!!! Téměř tytéž scény najdete i zde, ale s jinými herci! Tento film byl snad natočen jen za účelem výdělku. Kdyby divák nečekal dobré pokračovaní jedničky, tak tento film ani nezhlédne! Podle mě je to podvod na diváka a ještě k tomu pořádně nudný!
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Super podívaná! :-)
Čtvery Vánoce (2008)
Údajně vánoční film, který má však s Vánoci společný pouze název. Vánoční atmosféra žádná, místy je film až nevkusný a zbytečně hrubý. Nedoporučuji.
Rok jedna (2009)
Stupidita prvního stupně. Obdobný film RRRRrrr! se s tímto snímkem teda nedá rozhodně srovnat! Tuto "komedii" zachraňuje pouze pár peprných výrazů...
Návrh (2009)
Po dlouhé době zase konečně jedna bezva romantická komedie :)