Recenze (21)
Krásno (2014)
Tak nevím, bavil jsem se, ale působí to jako hra v TV show Partička. Na druhou stranu to asi funguje, ale prostě ten konec, no od toho jsem čekal víc. Takovej Kameňákov s prsama.
Hitman (2007)
Sice starší kousek, ale mě to bavilo. Je znát že efekty jsou teď jinde ale tohle má spád a akčnost.
Ona (2013)
Nápad = super, zpracování = super, ale to oblečení? A image herců? To teda jestli takhle budeme vypadat, tak už nechci žít.. Ovšem nápad toho že OS nám takto pomáhá s životem (nemyslím ten milostný a citový) ale vyloženě sluchátko a něco jako minitelefon, je super.
Seal Team 6: Dopadení Usámy bin Ládina (2012) (TV film)
Pravda, čekal jsme od toho asi víc, ale tyhle USA Army story prostě fungujou. FP kamery byl výborný nápad!
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Takovýto typ seriálů mám rád, člověk u toho nemusí moc přemýšlet, ještě před půlkou dílu víte kdo je vrah, ale postupy a testy všelijakých způsobů uložení těl atd. Zábavné a poučné.
Vše je ztraceno (2013)
Něco na způsob filmu Gravitace, moc se nemluví a když už tak velmi krátce, do půlky to šlo, od půlky jsem se začal nudit. Ale nápad a zpracování je fajn.
3 dny na zabití (2014)
Taková fajnová oddychovka po práci, občas se člověk zasměje (mini story s učetním) ale má to i akční stránku.
Příběh kmotra (2013)
Pro mě to bylo něco super, fakt jsem na to koukal celou dobu a užíval si ten příběh, jasný má pár chyb, a co jako? Jde tam o to že když si představíte že to se děje i dnes.. Herecké obsazení bylo opravdu dobře vybráno. 5*
Kapitán Phillips (2013)
Na tento snímek jsem se těšil pěkně dlouho, připravil jsem si volný večer a plný očekávání si jej pustil. Po 2 hodinách koukání s otevřenou pusou mi na konci šla husí kůže po zádech. Za poslední rok jeden z pořádných filmů!
Rivalové (2013)
Čekal jsem něco ve stylu rychle a zběsile. Ale když jsem tenhle film dokoukal, hodně dlouho jsem zpětně nad tím vším přemýšlel. Dlouho mě nedostal žádný film tak jako tenhle. Jednoznačně nejlepší film!