Oblíbené seriály (7)
Hra o trůny (2011)
No konečně pořádný seriál na který se dá koukat, díly plné napětí, akce, sexu, intriku a zvratů = doporučuji!
Městečko South Park (1997)
Ztraceni (2004)
Tohle je můj nejoblíbenější seriál! Neskutečně Mysteriózní epizody. Každý díl mě totálně posadil na zadek, vždycky , když skončil díl tak jsem si řekl ,, No doprd*le'' . ;) SPOILER Ale na konci přišlo zklamáním, po těch šest let co jsme se na to díval jsme si uvědomil, že to byla ˇˇztráta časuˇˇ. Oni v podstatě byli už mrtvý co spadlo to letadlo ,ale i přesto dávám 5* ;) ale ničeho nelituji!!!
Simpsonovi (1989)
Mr. Bean (1990)
Tohle to je stejně největší borec :)
Putování s dinosaury (1999)
Dokument mého dětství, který jsem hrozně miloval, jako všechny dinosaury. Všechny díly jsme viděl nejméně 10x. Teď se tomu musím smát :) Pamatuji si jak jsem si ty dinosaury studoval atd. :) Dokument je prostě srdcovky, která popisoval jednotlivého dinosaura a k tomu přidali zajímavý příběh.