Recenze (82)
Brubaker (1980)
Pro filmy z vězeňského prostředí mám slabost, ale tady trošku zklamání. A přitom se to rozjíždělo velmi slibně. Až do Redfordova prozrazení jsem viděl asi nejlépe zobrazenou krutost a beznadějnost vězení. Poté už děj drží jenom neustávající napětí mezi Brubakerem a zaměstnanými vězni a konec je nemastný neslaný.
Opustit Las Vegas (1995)
Deprese a beznaděj natočena tak dobře, že pro mě bylo skoro nadlidským výkonem dívat se do konce a znovu už si tenhle film rozhodně nikdy nepustím. Bravo!
Zmizení (2013)
Jak nemám Hugha Jackmana rád, tak tady byl vážně skvělý, stejně jako Gyllenhaal, který znovu dokazuje, že se pro role poldů narodil. Bez debat nejlepší film roku.
Podfukáři (2013)
Zklamání. Taková plejáda skvělých herců a, až na Ruffala, nedostane nikdo pořádný prostor. Dále překombinovaný děj a hloupý konec. Šlo z toho vytěžit mnohem víc.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Odpad tak hluboký, jako Studna, na kterou se aspoň dalo koukat.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Nevkusné, nechutné a nekorektní, přesně jak to mám rád.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejpropracovanější seriál ever. Spoilery číhaly všude, ale dnes jsem konečně dokoukal. Druhou polovinu 5. série jsem stihl za 3 dny a byla to jízda, ze které se jen tak nevzpamatuji.
Labyrint (1986)
Asi žádný film jsem v dětství neviděl víckrát. A jelikož jsem byl už tenkrát filmový fajnšmekr, musím s hodnocením vysoko.
Stůj při mně (1986)
Film na první pohled téměř o ničem, na druhý o tom, co je v životě nejdůležitější - přátelství. A navíc ta nostalgie a vědomí, že jsem součástí poslední generace, která podobné dětství zažila...
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Přátelé, můžete se jít zahrabat...