Recenze (2 123)
Simpsonovi: Příliš drsný pro TV (1998) (video kompilace)
Skvelé plus k Simpsonovcov...ktoré stojí za to vidieť, pretože je to lepšie ako väščina častí...
Špion, který mě miloval (1977)
Vynikajúca Mooerovka, vtipná, so super záporákom - Stromberg a skvelý "Čelusťák", ktorý vytvárajú podľa mňa jednu z najlepších bondoviek, ktoré boli...
Wings (1927)
Skvelá pecka, ktorá je ukážkou nadčasovosti toho filmu a výnimočnosti tohoto filmu...
The 77th Annual Academy Awards (2005) (pořad)
Skvelý moderátor - Chris Rock je vždy vtipný a typicky skvelé odovzdávanie Oscarov...
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Roztomilé a mega vtipné...
Pingu (1990) (seriál)
Vtipné, roztomilé a nostalgia môjho detstva...
Dastardly a Muttley (1969) (seriál)
Moja detská klasika...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Film, ktorý ma pohltil svojou nepopísateľnou atmosférou, originalitou...proste nechal si len postavy a príbeh si vymyslel...no nemám slovou na túto pecku, ktorá mixuje všetko a je z toho skvelá namixovaná filmová klasika... P.S. Ten opilecký song a bitka so skrinkami stoja za to... P.S.S. Pred filmom bol asi najlepší mix filmov...no posúďte sami...Quantum of Solace, Body of Lies, Max Payne, Eagle Eye a Death Race
Sbohem, baby (2007)
Mrazivý film, ktorý ma dostal svojou autentickosťou až nepríjemnou zhodou s tým čo sa skutočne stalo...Ben Affleck natočil pôsobivý krimi film, kde podáva svoju životnú rolu jeho brat Casey a hádam prvý krát tu vidím Morgana Freemana ako zlú postavu...ale to nevadí, pretože tento film vo mne zanechal niečo silné čo sa len tak ľahko nevidí...
Scooby-Doo na stopě (1969) (seriál)
Klasika...no comment