Recenze (2 123)
Černé Vánoce (1974)
Narozdiel od remakeu razí Black Christas inú stratégiu...budovanie napätia, vytvárania trošku paranoidného dojmu a dosť hustej atmošky..vrah sa tu takmer vôbec neukáže, čo je práveže lepšie...tempo je pomalšie, ale presne zapadá do podstaty a do dĺžky filmu...Black Christmas je nadpriemerný old school horor
Okovy moci (1994)
Michael Dudikoffa som zožral aj s navijákom..jasné je to tupé, maximálne hlúpe, "efektne" spomalené..ale je to Dudikoff proste srdce sa mi rozbúchalo..
Monty Python - málem pravda (2009) (seriál)
Fantastické proste...geniálne
Mladí, nezadaní & naštvaní (2006)
Bol som zdesený - po 2 minútach..vypnúť, zahodiť, zabudnúť na tento film..okamžite!
Atentát na střední (2008)
Prekvapivo dobre skĺbená komédia s krimi...balanc čierneho humoru, krásnej Mischy Barton, skvelého Bruce Willisa...a dosť dobrého scenára...
Poslední polibek (2006)
Neni to zlé..obsadenie je celkom fajn..príbeh je tiež fajn...tak kde je chyba?...možno trochu sentimentálne, a také dramatické...
Otčím (2009)
X-tý remake postaršieho hororu...ale tento nedopadol vôbec zle..náhodou Stepfather je celkom dobrý skôr thriller, ktorý si pekne buduje napätie - najmä vďaka hlavnému hercovi....remeselne zvládnutá kamera, dobrá voľba ostatných hercov - Dylan Walsh (Gossip Girl) je dosť dobrá voľba...celkovo Stepfather je síce predvídateľný, ale v rámci remakeov, ktorá sa na nás valia neustále je tento nadpriemerným...
Hra na vraha (2009)
Určite to poznáte...banda ide na výlet..nečakane mimo civilizáciu to znamená že sú aj bez signálu...keď sa zrazu niečo stane...príde niekto kdo niečo v minulosti urobil...a tá banda si to odskáče...Kill Theory ide presne v týchto šlapajách...čo síce nie je na škodu..ale špetka inovácie by nezaškodila...máme tu typickú partu, kde viete, kdo čo a kedy urobí...ako jednohubkový slasher je to fajn...ale viac ani nič
Upálen (2008)
Krutý nepodarený pokus o nadprirodzený/konšpiračný thriller...základným kameňom úrazom je absencia nejakej gradácie deja...a dosť urobila aj absolútna nesúladnosť medzi hercami...Burn je úplne zle natočeným thrillerom, ktorá sa neoplatí vidieť, ani keby vám zaň zaplatili...
Kinorama (2010) (pořad)
Nie je to zlé..aj keď recenzie filmov sú kratučké a vlastne totálne nám nič nepovedia o filme..reportáže naproti tomu celkom fajn spracované...aj keď mám pocit z kopírovania schémy ktorú mal Kinobox