Recenze (6)
Drahokam (2019)
Dvě hodiny řvaní, překřikování a příšerný hudby, tenhle film byl peklo pro moje uši.
T2 Trainspotting (2017)
Tak tohle jsem jako neviděl. 2* jen ze slušnosti, protože do mrtvoly se nekope.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Zalezu si do mrtvýho koně a přečkám v něm zimu. Za těch několik geniálních scén 70%, nejde jinak. Jak se říká, forma zvítězila nad obsahem.
Stážista (2015)
Asi tak 10x jsem obrátil oči v sloup, ale žádná drága to neni, v rámci žánru (přeslazenýho čehosi) průměr.
Waterloo po česku (2002)
ze zvědavosti a nezklamal, nedokoukal
Americký zločin (2007)
Film kterému musím dát max. hodnocení s tím, že se na něj už možná nikdy nepodívám. Hodně silný..., dlouho jsem ho nemohl dostat z hlavy.