Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (337)

plakát

Taxikář (1976) 

Rozumím tomu, proč je z toho taková klasika - s ohledem na rok uvedení. Obávám se ale, že s přibývajícími léty to bude horší a horší. Mě to třeba tolik neoslovilo, byť řemeslně je to naprostá špička. Příběhy vietnamských veteránů už začínají blednout, přičemž nemají, narozdíl od WWII, výhodu kolektivního dopadu na svět. Je to problém de facto Američanů.

plakát

Pár správných chlapů (1992) 

Další kapitola "doplňuji si vzdělání díky Netflixu". Skvělé soudní drama, kde se Američani pro jednou udrželi a nehodili Toma s Demi do postele. Myslím, že v roce 1992 to mělo trochu jiný nádech než teď, po všech těch Afghánistánech a Irácích apod. Trochu jiná doba.

plakát

Bullet Train (2022) 

Mexičan v Japonsku. If you know what I mean.

plakát

The Gray Man (2022) 

Tenhle film mě bolí dvakrát. Poprvé jako diváka, podruhé jako majitele akcií Netflixu. Ani ty prachy na tom nejsou vidět. Teda pokud půlku rozpočtu nestálo domalovat Fernsehturm za budovu Federálu. Dějová premisa není špatná a mohla z toho bejt dobrá střílečka. Je z toho ale jen kaše. Chris Evans je hrozně špatný herec a nikdo mu neřekl, že nemůže dál používat dikci z Marvelovek, jen se zlými slůvky. Každé slavné jméno se tu prakticky jen ztrapnilo. Netflix sice zvolil strategii, že i totální vedlejší role s pěti minutama na plátně bude osazena áčkovým hercem (W. Moura), ale ani ta film nezachrání. Pro našince tak zůstává aspoň soutěž "poznej lokalitu", kvůli který teda ale předpokládám nebude nikdo zvažovat měsíční předplatný za tři kila. Ještě před rokem bych řekl, že je to sice sračka, ale holt lidi na to koukaj, platěj a díky tomu se pak můžeme jednou za pár měsíců podívat na nějakou kvalitu. Teď už víme, že na tohle lidi fakt čumět nechtěj. Takže prosím dost!

plakát

Nový papež (2020) (seriál) 

Nedosahuje to výšin Nového Papeže, ale hudba to odpaluje do zajímavých výšin. Už se to také trochu zamotává a snižuje se “uvěřitelnost”.

plakát

Boží ruka (2021) 

Jak mohl tohle stvořit někdo, kdo má na svědomí oba papežské seriály? Neskutečná nuda a cringe.

plakát

Hannah Gadsby: Nanette (2018) (pořad) 

Není to stand up. Není to komedie. Chci zpátky hodinu života v pátek večer, kdy jsem nechtěl myslet a jen se smát. Nemám problém s autorkou nebo sdělením. Ale když si otevřu záložku “feel-good family movie”, tak nečekám Přelet nad kukaččím hnízdem.

plakát

King Skate (2018) 

Hudba dělá film. V tomto případě to platí dvojnásob, ale i bez ní je to skvělý retro.

plakát

Maktub (2017) 

Váhal jsem mezi 3 a 4*, ale je to fakt feel-good, což není něco, co se v Izraelské produkci vidí často. Oceňuji nasazení herců, které většinou znám jen se zbraní v ruce u speciálních jednotek jedné či druhé strany konfliktu, do naprosto směšných rolí. Je to vlastně klasická rodinná komedie, pro mě má navíc to kouzlo Izraele.

plakát

Drž se blízko (2021) (seriál) 

Největším problémem mého hodnocení a tedy v mých očích i tohoto seriálu je, že jsem se na něj vrhnul hned po The Fall. Kvůli tomu totiž v narativu i popisu policejní práce vyvstaly nesrovnalosti, které by mi asi normálně vůbec nevadily. Příběh má dobrou zápletku, zajímavé rozuzlení a vraha neuhodne nikdo. V tomto ohledu splněno. Asi by to sneslo ještě trochu uhladit a zapracovat na hloubce postav - divný jsou dost, ale vlastně bezdůvodně. Ale rozhodně doporučuju. A taky přestávám chápat místní hodnocení. Aby byl seriál modrej s 68 %, přičemž pak všechny epizody červené... matoucí.