Recenze (47)
Sloní muž (1980)
Mimořádně silný film a nezapomenutelný zážitek.
Moucha (1986)
Mám tenhle film moc rád,asi proto,že mne vždycky dostanou silná dramata.A tohle je opravdu drama se vším všudy.Film obsahuje řadu nechutných scén,ale výsledek není zhnusení,ale přijmutí těchto scén jako nezvratné zkázy a nešťěstného osudu jednoho nepovedeného pokusu.A k výrazu Geeny Davisové,která vidí postupnou proměnu není co dodat.
Gladiátor (2000)
Efektní bojové scény,charismatický Maximus,slizký Commodus,hudba Hanse Zimmera a taky po dlouhé době radost z gladiátorského filmu.Není to nejlepší film Ridleyho,ale sílu rozhodně má.
Brutální Nikita (1990)
V mém případě lepší film než Leon,který mi v některých pasážích připadal nechtěně křečovitý až komický.To se mi u Nikity nestalo,krásná a odvážná hrdinka,která žije dvojí život a kterou také cloumají pochybnosti je svou vnitřní zranitelností nesmírně sympatická.Můj nejoblíbenější Bessonův film a obdiv k stylu jakým byl natočen.
Warriors (1979)
Mám pro tuhle partičku Válečníků slabost.Svižný příběh,krásně nasnímaný s efektními bitkami.Pošmourné prostředí ulic,metra a postavy,které jsou sympatické.Film si na nic nehraje a má svůj nezaměnitelný rukopis.
Cyrano z Bergeracu (1990)
Nezapomenutelný výkon Gerárda Depardieu,který tento film naprosto ovládl a přidal mu mnoho energie.
Štěstí (2005)
Nedojalo,nezaujalo,pořád jsem na něco čekal a nedočkal se.Velké zklamání.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Koukám zde na nízké hodnocení,ale je musím film ohodnotit výše,protože mi humor druhého pokračování sedl.Zdá se mi ještě vtipnější než jednička.Je to jednoduché,ale jako jistý zástupce druhu komedie má svoje místo.
Přichází Satan! (1976)
Kompaktnější dílo než Vymítač ďábla a hudba,která podkresluje děj je neskutečně mrazivá a působivá.Opravdu intenzivní horor,který i přes své staří působí svěže a moderně.
Muž z Acapulca (1973)
Tahle komedie poskytuje tolik hřejivé fantazie a osvěžujícího humoru,že vám zaručeně vlije chuť do života.