Recenze (17)
Vikingové - Co se mohlo stát (2016) (epizoda)
ta 2 minutova scena na konci..... uz len kvoli nej sa oplati serial vidiet..
Plán útěku (2013)
Dostal som len z polovice to, čo som očakával. Takže celkovo hodnotím tento film len priemerne. Každopádne ako film na spríjemnenie večera môže byť :).
Rivalové (2013)
Dôkaz toho, že aj dnes sa vie natočiť malý - veľký film. Jednoducho úžasné v každom smere.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Pokiaľ ste v fast five hľadali reálnosť, tak tu sa stratíte asi nadobro. Každopádne to svoj účel pobaviť splnil, takže to hodnotím celkovo dobre.
Poslední základna (2012) (seriál)
Každý kto má rád vojenskú tematiku si tento seriál obľúbi, presne tak ako ja. Jediná vec, čo mi vadila bolo herecké obsadenie Samovej manželky Jessy Schram. Jej herecký výkon nebol nejak presvedčivý... Hodnotím po poslednej epizóde, ktorá bola fakt perfektná vo všetkých smeroch. Emočne ma to fakt dostalo..
Hugo a jeho velký objev (2011)
Obsahovo ma to nejak nezaujalo, 3 hviezdičky len za to krásne prostredie a za výkon Huga.
Arrow (2012) (seriál)
zatiaľ výborný seriál. Dúfam, že ma ostatne dieli o tom presvedčia. Edit 13.12.2013 Každý diel nám prináša niečo nové a zaujímavé. Posledný diel pred zimnou prestávkou bol jednoducho skvelí a plný prekvapenia. Razom sa tento seriál pre mňa radí medzi to najlepšie, čo sa v dnešnej dobe vysiela .
Pacifik (2010) (seriál)
Záverečné časti ma už tak nebavili ako tie prvé. Tak, či tak mám rad filmy/seriáli s vojnovou tematikou, takže 5/5
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
O niečo slabšie ako prvý diel. Hrozne málo Stathama...Ale tak či tak na večerné pobavenie dostačujúce.
Total Recall (2012)
Zas také hrozné to nebolo ako to tu väčšina tvrdí. Herecké obsadenie parádne (hlavne tá ženská časť). Celkovo to hodnotím tak na 80%