Recenze (10)
Ženy sobě (2011)
Po shlédnutí filmu jsem si dokázal vzpomenout pouze na jedinou vtipnou scénu. Očekával jsem více.
Jako vejce vejci (1996)
Velmi příjemný film s několika vydařenými okamžiky. Nic víc nečekejte.
Tupac: Vzkříšení (2003)
Velmi zdařilý dokument o ikoně rapu minulové století, po jehož shlednutí jsem si musel ihned poslechnout píseň Changes, kterou film končil. Pro fanoušky nutnost.
Přátelé (1994) (seriál)
Existuje pouze jediný seriál, ke kterému se vždy rád vracím. A to právě tento.
Vřískot 2 (1997)
Dvojka nepřinesla oproti jedničce nic nového. Nuda.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Co se dá vytknout Příběhu hraček? Naprosto nic.
Život pod vodou (2004)
O tomto filmu jsem před shlédnutím nevěděl naprosto nic, jenom jsem podle názvu očekával podmořské dobrodružství s poměrně zajímavým hereckým obsazením. Proto bylo pro mě překvapením, že se celý děj filmu až na krátké vyjímky odehrává nad mořskou hladinou a jeho ústředním motivem je stárnutí a první shledání otce a syna. Nakonec jediná věc, která mě na tomto filmu zaujala, byla kýčovitá animace podmořského světa a to je opravdu málo.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
"God damned stupid college kids why cant you go kill yourself at school like you are supposed to?" Geniální nápad s o něco horším zpracováním hlavně ke konci, kde film ztrácí tempo a zklouzává do trapnosti. Škoda, mohly to být čtyři hvězdičky.
Zoolander (2001)
Film s neuvěřitelnými gagy a brutálním zesměšňováním lidí od modelingu. Nejlepší herecký a režisérský počin Bena Stillera.
To (1990) (TV film)
Román It od Stephena Kinga je nejlepším románem, který tento autor napsal, proto nedokážu pochopit, jak Tommy Lee Wallace mohl jeho filmovou adaptaci takhle zprznit. Tento film si určitě nepouštějte a radši šáhněte po knížce.