Oblíbené seriály (9)
Gilmorova děvčata (2000)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Taková normální rodinka (1971)
Sága rodu Forsytů (2002)
Chůva k pohledání (1993)
Láska je Láska (2004)
Po přečtení dosavadních komentářů k seriálu a po mém dnešním úspěsném zakončení dívání se na The L Word mi to nedá a musím se taky vyjádřit. Ať už je hodnota tohoto seriálu jakákoli, tak každopádně je to seriál, který měl změnit životy. A nejen co se týče lidí z LGBT komunity. Jeho cílem bylo změnit nás všechny. A jak říká jedna z hereček: "Teď se cítím mnohem otevřenější, obohacená a tolerantnější." Myslím, že přesně tenhle efekt měl seriál na mě. Ačkoli stejně jako mnoho dalších diváků nemám ráda Jenny, nechápala jsem charakterové změny postav a byly momenty, kdy jsem se nudila, tak přes to všechno, je to seriál, který je moje srdeční záležitost. Vtipný, s výborným soundtrackem, skvělými hereckými výkony a co víc s úžasným posláním. Miluju Shane a Alice. Ale obecně asi celý seriál jako takový. Některé vtipy jsou dokonalé a mnohokrát jsem se hodně moc smála. A někdy zase brečela. A taky hodně moc. Citlivě zpracované téma. Srdeční záležitost.