Recenze (186)
Gekidžóban Bleach: Fade to Black – Kimi no na o jobu (2008)
Tento Bleach film je ze všech nejlepší. Už jen díky tomu, že se vše točí kolem Rukii.
Odložené případy (2003) (seriál)
Pomocí pohledů do minulosti a smutné hudby se fakt seriálu daří. Dokázal jsem se vžít do každého dílu.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Taky se vám stalo, že jste vůbec nevěděli jaká bije?
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Jako komedie hodně dobrý, jako romantický nic moc.
Survival of the Dead (2009)
Nečekejte, že to bude nějaká super podívaná... Mně se to moc nelíbilo..
Kouzelníci z Waverly (2007) (seriál)
1 hvězdička za nové díly. Ale musím připustit, že díly jako třeba Kouzelníci vs upíři, Kouzelníci vs všechno si mohli odpustit
Program na ochranu princezen (2009) (TV film)
Skvělá Selena :)
Úsvit mrtvých (2004)
Úžasný zombie horor. Nejlepší na tom bylo, že akce začala hned po 5 minutách :)
Wendy Wu: Bojovnice proti zlu (2006) (TV film)
Brenda Song je špatná herečka, necítil jsem, že by se nějak do role vžila. Ale nějakým způsobem mě to i bavilo...
Špionky (2001) (seriál)
Seriál dětství! Klidně bych se na to podíval znova!:D