Recenze (192)
Blázinec na koleji 2 (2006)
Klasická teen komedie, která se ani v nejmenším neliší od odstatních
Bořek stavitel (1998) (seriál)
Plus 3 hvězdičky za název
Bourneovo ultimátum (2007)
Čekal jsem málo. Dostal jsem akorát. Moby je prostě démon!
Byl jsem při tom (1979)
Nechápu, kde se to v tom Sellersovi bere
Californication (2007) (seriál)
Zdvihám hodnocení, některý scény jsou vážně velkolepý - např. Prcálus Maximus.
Casino Royale (2006)
Nejlepší Bond. Nebýt United 93, stane se nový Bond s taktéž nejlepším Danem Craigem filmem roku. Eva Green je zase nej Bongirl, ale o její přitažlivosti jsem věděl už od legendárních Snílků. Ze všecho nejvíc jsem se před filmem těšil na zakladatele Parkouru Sebastiana Foucana, který tam lítá jak Gibon a nezklamal mě. Bezkonkurenčí plky konečně ukázaly, proč že to James B(l)ond je vlastně takový magnet a já už nevím co bych ještě vyzdvihnul. Na absenci Q jsem si ani chvilku nevzpomněl, a garantuji, že se Vám to nestane ani na jezdících schodech z Multiplexu. 91%
Crash (2004)
Lepší varianta Amorres Perros
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Lepší než život. Kult musíte pochopit napoprvé. Tenhle seriál mě provedl dětstvím. A provádí mě pořád.
Dannyho parťáci (2001)
Je to jeden z těch filmů, kdy Vám celou dobu hraje na tváři lehký úsměv, a taky jeden z těch filmů, který můžete vidět stokrát, a nikdy Vás neomrzí
Dannyho parťáci 2 (2004)
Dlouho jsem přemýšlel, jaká filmová vícelogie je nejlepší. Pán Prstenů, Hvězdné Války, Harry Potter, Terminátor, Rocky, Rambo... Ne. Je jí sága Dannyho parťáci. Proč? Já sám vlastně nevím. Je pravda, že už ve druhém díle se Oceáni vykrádali, ale ta neuvěřitelná pozitivní energie, která čiší z každé scény, dokonalý humor, či výkony Clooneyho a Pitta, kteří hrají, i když vlastně nehrají, mě vždycky potěší a i když to zní sentimentálně a je to strašný klišé - konečně se naplní to co jsem od filmu vždycky očekával - zapomenu na vlastní starosti, a nechám se unášet tou euforickou náladou, kterou ve mě vyvolá putování Dannyho Parťáků