Recenze (197)
Krvavý Bangkok (2014)
Tony Jaa si zakřičí , vyskočí do vzduchu, udělá salto se třema vrutama a nakopne Michaela Jai Whitea do držky, až se z toho skácí. Spolu s Dolphem rozbijou srbskej gang obchodující s bílým masem, kterej vede Ron Perlman. Inu, překvapení se nekonalo, dvě hvězdy jsou až až.
Tajný policista (1964)
Takovýho rozsekanýho nábytku v jednom filmu jsem dlouho neviděl.
Lupiči (2015)
Napínavá akční krimi s neokoukanými tvářemi zjevně inspirovaná kultovním Heatem. Takovýhle filmy mě bavěj.
Držím se v řadě (1970)
Na Frankenheimera slabota. G. Peck hraje sice dobře, ale většinu děje vlastně ani nemá co. Jeho tokací scény s mladou Almou mě dost nudily. Ani vydařenej závěr to nezachrání.
Apartmá v hotelu Plaza (1971)
Poslední povídka z hotelu Plaza je jednoznačně nejlepší. Matthau je neuvěřitelnej :-)
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Nezapomenutelná ptákovina. Plejáda velkých herců v nejkomediálnějších polohách. Nejhustější byla Marie Rosůlková a samozřejmě Kemr.
Síla života (2014)
Strašně se mi líbí ta scéna z recepce hotelu. Ten pohled T.L. Jonese dává jasně najevo, že nemá náladu na to, aby s ním zase někdo vyjebal. V tomhle případě James Spader. Pozn. Grace Gummer je dcera Meryl Streep.
Okamžik zkratu (2012)
Pěknej a chvílema vtipnej film o drogový scéně na Islandu, ale ke Trainspottingu bych si ho nikdy nedovolil přirovnat. Pozn. Zajímavej soundtrack v čele s Gus Gus.
Konec rozkvětu (1972)
Sissy Spacek byla za mlada kočka.
Příběhy slavných - Ecce homo Šebánek (2009) (epizoda)
Kotlety mi po cestě sežrala Helena (Růžičková) a ty tři stovky prochlastal Hrzán.