Recenze (242)
Prácička v Itálii (1969)
Stylová a promakaná crazy-kriminálka, s fikaným plánem a ještě fikanějším Michaelem Cainem!-)
Univerzální uklízečka (2005)
Hereckými výkony ostřílených es, i méně známých jmen, podepřený dobrý námět a výborný scénář! Krásný film!
Black Books (2000) (seriál)
Kategorie "Tak blbý, až je to dobrý!"-)
Pád do tmy (2005)
Dobře rozjeté drama z jeskynního prostředí, které se po čtyřiceti minutách zvrhne v "americkou" sračku. Británie zklamala. Nejděsivější na celém filmu bylo, že jsem za něj vyplázl bez koruny stovku!!!-) A ještě hudbu z vetřelčí série kopírujou, tfuj tajbl!-)
Cesta do Avonlea (1990) (seriál)
Milý seriál o prostých radostech a strastech života obyčejných lidí. Žádné střílení a sex, a přeci můžeme mít krásný seriál, tak trochu jakoby ve stylu "skutečnější" a méně klišé doktorka Quinnová
Tři životy (2007) (TV film)
KDE JSOU TY ČASY... kdy princezny cudně, jen tak zlehounka, políbily hrdinu na tvář... místo aby si to s ním hned rozdaly za prvním keřem...?!?!?!?! (Bože můj, a já v tom hrál křoví...!!!! - jako vážně, komparsista, kterému hrdina ukáže, jak na to správně s bajonetem) Jiří Strach je rozhodně o mnoho lepší herec než režisér... škoda...
Čarovné prstýnky (1978) (TV film)
"Svatba je moje, nevěsta je moje... a koláčky taky!" - nemůžu si pomoct, ale tohle je jedna z pohádek dětství, né tím způsobem, že je z doby vašeho dětství, ale třeba že jste ji viděli nesčetněkrát, v kruhu milovaných sourozenců, a ještě po letech, jste se častovali hláškami, či scénami veselými i trapnými!-) Tohle je jedna z mých...
Starej (1977) (seriál)
Jedna, ale pouze kvůli dvěma lidem...
Člověk z ledu (1984)
Krásně laděný snímek, který na rozdíl od podobně stavěných filmů, skutečně přináší nějaký nový nápad.
Fontána (2006)
Nadějně zachycený snímek, naneštěstí brzy (což je vlastně kdykoli během filmu) upadá sám do sebe, a snaží se podat o mnoho více, než může unést... dokonce ani nekonečná smyčka dvou, tří motivů Clint Mansella nic nezachraňuje, jelikož šlo naneštěstí patrně o záměr, udržovat stejný hudební dojem jak na začátku tak i na konci, což ovšem zcela zahlušilo již tak nerozmanitý dojem, (na rozdíl třeba od Requiem za sen, kde se sice motivy podobně opakují, ale vždy pozměněné či posunuté o další úroveň... tohle filmu zaručeně chybí)