Recenze (20)
Ve spárech temnoty (2020)
„Ty ho strciš do vody a my poplavem.“ a pak minutu čumí jak se nic neděje, to ho tam nemohl strčit on? Poslední půl hodinu už jsem jen proklikat, nešlo mi to pustit v originále s titulky a ten český dabing už nešel vydržet (a hlavně to teda byla NUDA). Alespoň jsem si připomněl proč si pouštím filmy s originálním dabingem.
Terrifier 2 (2022)
No nevím jestli to je všemi těmi horory co už jsem viděl nebo jsem divný ale dokázal bych se u toho v klidu najíst. Nikomu jsem jejich zděšení teda nevěřil. Nejvíc mě na tom bavil ten jeho výsměch když někoho zabil. Na jedno zhlédnutí to ušlo ale moc dlouhý poslední půl hodinu jsem si říkal ať už někdo z nich teda chcípne a můžu jít spát :D.
Grimcutty (2022)
Hvězda dolů za to šeptání v asmr videích, měl jsem jí za to chuť taky pořezat. :D
Love Island (2021) (pořad)
Určitě lepší než like house, ulice, ordinace a nevím co dalšího za hovna vyplodili české televize. Ale furt bída.
Dawn of the Beast (2021)
Na 3* to není, ale dostal jsem co chtěl a očekával takže jsem spokojený. Navíc by to nemuselo být špatný i s tímhle rozpočtem, jen by to nesměli dostat do rukou retardi.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Já jsem rád, že mě baví každá kravina.
Parťáci (2016) (pořad)
1% lul.
Noční můra: Tajemství spánkové paralýzy (2015)
Zažít něco podobného, tak bych to vypínal nejpozději při úvodních titulcích. :D
Carver (2008)
Nuda. Posledních 20 minut jsem proklikal protože jsem nechtěl usnout s ntb v posteli. Jinak mě dostal ten týpek co si sedl na ten zesraný záchod, to já bych to raději udělal do kalhot (alespoň bych byl od vlastních hoven :D).
Whose Line Is It Anyway? (1998) (pořad)
Best, díky videac*sky.cz.