Poslední recenze (225)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První dvě řady můžu jen doporučit, jsou totiž originální, děsně vtipný, chytrý a skvěle uhozený, a přitom mají hloubku. Třetí řada je o dvě ligy níž, takže pokud si po dokoukání prvních dvou dokážete poručit, na třetí ani nezačínejte koukat (já vím, že to asi nepůjde, ale pak mi nejspíš dáte za pravdu ;-)
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Pravděpodobně nejnapínavější film, kterej jsem kdy viděl. A to jako vážně.
Černej Dynamit (2009)
Humor trochu podobnej jako v Ali G in da House (jen ne tak častou za hranou... vkusu nebo čeho), akorát že je to celý mnohem dotaženější, fakt. Navíc dokonalá parodie a současně pocta praštěnej akčňákům a detektivním komediím 70. a 80. let, se vším dobrým i špatným, co k tomu patří. Možná né na stoprocent, ale rozhodně je to stoprocentní prdel. Loved it, mistrrr Dajnemájt.