Recenze (115)
Šílení (2005)
Potrápil mě při sledování i později. Přímočará kritická myšlenka ve velesilném a věrohodném díle, třebaže jde s mnoha jejími aspekty nesouhlasit.
Poslední vládce větru (2010)
Co dialog, to nevýslovně absurdní skvost. Plus zatracení obdivovaného režijního stylu. Od prvotní myšlenky, která mě nadchla, sestupuje film stále níž a níž, až vygraduje v mohutnou proláklinu hoven v posledním obraze.
Ulice (2005) (seriál)
Nebezpečná věc. Oddech, kterým lze žít.
The 39 Steps (1935)
Tak ploché, jak si jen dobrá komedie může dovolit.
Černá labuť (2010)
Oslnit podmanivou formou, pomalu ztrácet zbytek. Sláva, posedlost, neukojenost a v nich prázdné a omšelé ticho. Na hraně. A co mě naštvalo mnohem víc - jen na efekt. To mě bohužel neuspokojuje.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Sociálně kritická metafora zasazená do rodinného animáku. Chytrá, nápaditá a baví.
Pouta (2009)
Svár duchaplné myšlenky a několika úžasně napsaných scén se znatelnou vykonstruovaností příběhu.
Vejdi do prázdna (2009)
Propracovanější, ale tentokrát obrazově až příliš prvoplánovitá cesta k otázkám prázdnoty života a lidského konání.
Srbský film (2010)
Kvůli násilí mnozí diváci zřejmě nic nepožadují a nevidí. Šíleně natočený kritický obraz dna srbského národa.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Katartická výhra daná silnou předlohou. Sedmý díl mám nejradši.