Recenze (220)
Em a On (2011)
Nezajímavé. Motivy se stále opakují.Řídké. Z odstupu.
Já, legenda (2007)
3apůl*.
Pan Nikdo (2009)
Odpůrci vytýkají filmu neoriginalitu, povrchnost a slabou pointu. I když se dá s jejich výhradami do určité míry souhlasit, mám za to, že Nobodyho je třeba vnímat ne jako lineární drama, ale jako nápaditý esej, jehož deviza tkví v cestě nikoli v cíli.
Win Win (2011)
3apůl*.
Správci osudu (2011)
Zklamání.
Všemocný (2011)
Sympatické a se spoustou dobrých nápadů. A bohužel taky se spoustou scénáristických nedotažeností a schválností.
Firma (1993)
3apůl*
Láska a jiné závislosti (2010)
Sympatické na 4* ale místy rozpadlé a nefunkční.
Štvanec IRA (2008)
nepřehledná nuda.
Králova řeč (2010)
3apůl*. Scény Firtha a Rushe jiskří, film je na nich postaven. Zbytek už tolik netáhne. Kvalita & trochu nuda.