Recenze (100)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nesmrtelný, nekonečný, neokoukatelný. Když se daří, tak se daří. Popcorn, který snad nemůže nikoho urazit. Po dlouhé době vysílání se stal živoucí legendou.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Nejlepší z výchovných seriálů made in France. Kvalitní zábava, při které si ani nestihnete uvědomit, jak prudce se vzděláváte.
Predátor (1987)
První dojem byl bídný - tak na úrovni jedné hvězdičky. O několik let později jsem při náhodné projekci náhle prozřel a některé sekvence jsem si začal pouštět opakovaně. Dnes mohu říct, že Terminátor zestárnul, Rambo se stal nekoukatelným, ale Predátor žije!
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Absolutní pecka, série navazující na stejně kvalitní Jistě, pane ministře. Neskutečná bžunda, jak se stane s prostého žurnalisty místního plátku premiér Velké Británie. Nekonečné slovní přestřelky s tajemníkem Bernardem a nikdy nekončící válka s nikdy neporazitelnou administrativou představovanou geniálně zahraným Sirem Applebym.
Malibu Express (1985)
Hezký holky, rychlý káry a jedna originální historka o Malibu Expessu. Útočí na diváka nejostřejšími zbraněmi. Je fajn, když divák něco od filmu chce a dostane to v plné míře. Absolutně nedostižný film.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Nevím, co přesně znamená ten pověstný anglický smysl pro humor, ale jestli jsem patří sranda ve stylu Jistě, pane ministře, tak jsem příznivec. Rozhodně jsou jednotlivé epizody aktuální i v dnešní době. Bohužel realita je ještě daleko horší, což jsem myslel, že už nejde:). Moje oblíbená postava je samozřejmě Sir Humphrey Appleby a nebudu nic zastírat hlavně mě baví ty malá vítězství "jeho" ministra.
Profesionálové (1977) (seriál)
Legendární trojka agentů CI5 Bodie, Doyle a George Cowley. Seriál, ve kterém mě baví snad všechny díly na 100 %.
Na samotě u lesa (1976)
Neuvěřitelná koncentrace fórů, vtipů a hlášek na jedno filmové okénko. Střet městského a venkovského života. Zachycení čecháčkovství ve všech podobách. Ani po půl hodině přemýšlení, si nedovolím vybrat nejlepší obrat. Jen nabídnu v náznacích - pražští spoluobčané spící do desíti, hodnocení nejen vizáže dvou Pražáků tatínkem dědy Komárka ..."Ty, ty, ty teda vypadají" nebo řemeslná zručnost pana Lorence. Jo jo, je toho mnoho hu hu hu hu (vejš) hů hů hů.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Nápadů a gagů na 5 filmů. Mám slabost pro sportovce ze slušných oddílů. Taky si vždycky vzpomenu na Františka Peterku, velkého muže malých rolí.
Kung Fu (1972) (seriál)
Borec, co chodí světem, filosofuje a ještě to stíhá kolem sebe kosit. Absolutně kladná postava, se kterou se v pohodě dá ztotožnit. A když v tom chtěl hrát i král Kung Fu Bruce Lee, tak to nemůže být špatné:). Mně však David Carradine jako mistr shaolin plně vyhovuje.