Poslední recenze (13)
Gravitace (2013)
Keby bol tento film odflaknuty po reziserskej stranke a nebola tu taka kamera hudba atd..tak je to obycajny film s takym beznym holywoodskym scenarom :) ale vdaka skvelej kamere Lubeskiho a Cuaronovemu talentu je tento film uzasny zazitok v kine v 3D a patri k tomu naj za tento rok a Sandra hra ako o zivot co je velmy fajn a na platne sa stale nieco deje a skvelu atmosferu podkresluje vyborna hudba a efekty a krasny zaber za zaberom,pre mna 9/10 a tu teda 5 hviezd
Xiao shi de zi dan (2012)
Skvela rezia,herci,dobry scenar....kiez by bolo aj pokracovanie *****
Ve službách FBI (2009) (seriál)
fajn serial taka oddychovka vzdy lepsie ako CSI a podobne serialy.....a Neal aj ked zo zaciatku my je nesypaticky postupne si ma ziskal a tak isto aj Peter.