Recenze (17)
Díra (2019)
Nedotazeny konec to zabil... 😔
Coco (2017)
👍 ♥ 👪
A-Team: Poslední mise (2010)
Od začátku mne to nezaujalo, dokoukal jsem, ale lituji; Trapnost, nuda, vadný příběh, žádná akce ... :-/
Take me out (2017) (pořad)
(...) :-\ klesame hlouběji a hlouběji :-(
John Wick (2014)
Fascinuje mne, jak si tu každý exot hraje na odborníka největšího kalibru, ale nehledě na to, ja hodnotím maximálně. Bavilo, přímočarý cíl, žádné dlouhé kecy, vtipné "členství" v hotelu a objednávání večeři. Jsem spokojen a jdu na dvojku 8-)
Každý milion dobrý (2016) (TV film)
Nechci si hrát na zapsknuteho profi kritika, proto říkám super.. Silný příběh, skvělé odehráno, a bezkonkurenční herečka.
Pád Bílého domu (2013)
Bum Bum Bum ... V málo filmech je akce od začátku, za mne OK ;)
Popelka (2015) (pořad)
Je to neskutečná blbost, diky stylistovi nemusim doma ani topit a vyber nanynek stoji za to.., ale přesto si tuhle blbost, jako kulisu, necham rád běžet na pozadí... No co, alespoň si člověk může doma zanadavat na to, jak maji ty lidi "vygumovano" :-D takže hodne suchý podprůměr v podobných reality
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Ale jo, proc ne..nakonec zajimave:-) jen lehce opisuje z Mrazíka
Mimoni (2015)
Postavit celý film na "banana" je hodně slabé a film to precizně odráží... Viděl jsem, znovu nepotřebuji. Neměl jsem žádné očekávání, přesto mne zvatlani nezaujalo. Já padouch super, ale tohle nuda. Pár vtipných scén to nezachrání..., nevím, asi jsem na tuhle manii už starý (26) :O :-\