Recenze (36)
Pád do tmy (2005)
Film jsem poprvé viděla jako středoškolák a ani jsem u něho nedýchala jak jsem byla napnutá. K tomu ještě ty těsné průchody a žádná cesta ven, napětí mezi holkama. Nemůžu hodnotit jinak.
Carrie (1976)
Jsem fanatický čtenář a fanoušek knížek Stephena Kinga, proto bedlivě sleduji každou jinakost, vynechání nebo odchylku čehokoli co je v knížce a ve filmu ne. A v Carrie je toho bohužel dost. Knížka bude vždycky lepší.
Alisa - Jdi za svým srdcem (2009) (seriál)
Nemůžu vystát německé filmy, seriály cokoli, herci kožený a všichni jako z největšího vidlákova..Zlaté latinsko-americké telenovely, tam jsou lidi aspoň krásní.
Katakomby (2007)
Nestojí ani za zmínku, zbytečný ,,horor,,....
Zlověstné ticho (2007)
Viděla jsem nesčetně hororů a thrillerů a tento byl po dlouhé době jeden z mála u kterého jsem seděla jak přilepená a opravdu se bála, což se mi moc nestává, zřejmě už jsem otupěla. Povedený nápad, děj má hlavu i patu a není nic hrůznějšího než panenky a loutky.
Oko (2008)
Mně se film moc líbil, Jessica Alba je příjemná a sympatická, děj se netáhne a je napínavý. Sice to není strhující, ale vždy se na něho ráda podívám při deštivém a nudném dni.