Recenze (437)
Lovci lvů (1996)
Jeden z úžasných filmů, který zůstává dost v pozadí.Krásné dobrodružné drama a překrásný pohled na Afriku.
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Lže, krade..ale mikulajdu jako on na vánoce nikdo neumí. Skvělý Abrhám a Douda.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Na Adélu doporučuju vřele se podívat. Jenom ji nehledejte ve Vídni :-D..A hlavně buďte vždy ve střehu ! :-)))
Le Mans (1971)
Nejlepší automobilový film. Dokud nepřišli Rivalové.
Machři 2 (2013)
Jednička byla výborná, ale záměr se myslím Adamovi v ní nepodařil zcela jak by měl nebo jak asi chtěl. Po jejím shlédnutí jsem se bavil, ale čekal jsem že dvojka bude ještě horší. Omyl. Takhle ujetou komedii z řad novějších jsem snad mimo Jump Street a Millerovců neviděl. Nedávejte na hodnocení, kde každý hledá nějakou hlubokomyslnou nostalgickou myšlenku, o kterou tady vůbec nejde. Dugan točí komedie, které mají jednoduchými blbostmi pobavit a to se mu tady povedlo. Škoda jen že se toho už neúčastní Robbie Sneider. Ovšem doplnění Shaqem O Nealem nebo pidiroličkami známých dítek slavných otců Patricka Schwarzeneggra a Pauliny Gretzky byl bezva tah.
Eso es (1982)
,, Je ten párek košér ? Nein, das is verboten ! :-D Asi nikdo neumí lépe si z války dělat srandu než Belmondo. K tomu krásná titulní skladba po celý film.
Láska nebeská (2003)
Nejkrásnější romantická komedie na světě a jeden z nej vánočních filmů vůbec. Je až neuvěřitelné co se Lásce povedlo z za humor a romantiku skloubit z pár příběhů spojených do sebe. Tedy kromě té čtvrté slabiky v refrénu Vánoce :-D. Od doby co jsem Lásku prvně viděl si bez ní už neumím ani Štědrý večer po Popelce představit. Sakra, to je fakt dobrý. Ale alespoň jsem neřekl doprdele - Já věděl, že ten komentář nakonec nějak poseru...doprdele.:-D
Grand restaurant pana Septima (1966)
U Funese snad ani nejde dát nic jiné než pět hvězd. V restauraci i na Csfd.
Vražda v Orient expresu (1974)
Těžké bylo rozhodování která verze je lepší, ale nakonec oběma patří právem pět hvězd, jelikož jak DS, tak AF zahráli Poirota na jedničku.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Pana Sucheta mám jako detektiva Poirota moc rád, snad i proto že jsem měl čest se s ním i setkat. Ale přiznám se že jsem z něj všechny díly ani tak ještě neviděl. Přesto tenhle film patří právem mezi nejlepší detektivky nejen v mých oblíbených. Dlouho jsem váhal, zda se povedlo lépe zpracování toto nebo s Albertem Finneym, ale ačkoli jsou obě prvotřídní, zde přece jen zima ze stojícího vlaku a závěrečný pohled Poirota jsou cítit až na kost.