Oblíbené filmy (10)
Pravidla moštárny (1999)
Forrest Gump (1994)
Poslední Mohykán (1992)
Poslední týden (2008)
Nemusela jsem se na tento film podívat ještě podruhé, abych věděla, proč mě chytil za srdce, ale podívala. A bude se na něho dívat zase a znovu a stále s tím samým závěrem. Nejenže Joshua Jackson ukázal, že dokáže zahrát něco víc, než roli věčně zamilovaného Percyho, ale i děj je naprosto úchvatný a vy se cítíte natolik jeho součástí, že byste si bez váhání sedli na motorku k hlavnímu hrdinovi i a prožívali s ním chvíle, které konečně naplňují jeho život. Hudba prolínající se filmem a kanadská příroda jen celkový dojem umocňuje. Každý z nás by asi jednou chtěl najít svého Mrzíka, který mu dá sílu poprat se s osudem...nebo se prostě a jednoduše dokopat k nějakému rozhodnutí.
Hříšný tanec (1987)
Zelená míle (1999)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Hvězdný prach (2007)
Pelíšky (1999)
Pelíšky pro mě znamenají vánoční záležitost. Po večeři, rozbalení dárečků a zhroucení se na gauč s nacpaným bříškem, prostě nesmí chybět. Krásný film, který mi přiblížil dobu, ve které jsem nevyrůstala. Skvělí herci, a ač Bolka Polívky moc nemusím, tak bych si v roli strejdy nedokázala představit nikoho jiného. Legendární hlášky už navždy zůstanou zapsány v mysli všech diváků. Vím, že mě Pelíšky nikdy neomrzí a právem se řadí mezi vánoční tradice naší rodiny....