Recenze (885)
Agent z Hong Kongu (2001)
Film je nepříliš zábavný a zajímavý ze začátku.Jakmile však dojde k boji s neuvěřitelnými kaskadérskými kousky , křivka zábavnosti letí prudce nahoru.Jde vidět , že J.Chan je opravdu akční hrdina v kterémkoliv věku.
Atlantida: Tajemná říše (2001)
Zase jeden animovaný film pro celou rodinu.Skvělý námět.
Babí léto (2001)
Starosvětské sólo skutečných mistrů o radosti ze života a legraci z umírání.
Cesta do fantazie (2001)
Překrásná animovaná pohádka. Pohádka , kterou by jste měli vidět , je plná fantazie , kouzel a vtipných scén.Jen létajícího dráčka si půjčili asi z Nekonečného příběhu.
Dr. Dolittle 2 (2001)
Pokračování , které je opravdu velice slabé.Zpočátku docela slušně vypadající komedie , ale pak dosti upadá a je nezábavná. Film je tak trochu kostrbatý.
Duch český (2001) (seriál)
Komediální sitcom z prostředí atraktivního společenského Týdeníku.Skvělé herecké obsazení.Jen škoda , že seriál má nudný a nesmyslný námět.Ani herecké špičky ho nezachránily.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Dobrý film podle skvělé knihy.Velmi okouzlující atmosféra až místy tajemná.Jediný co bylo odflákle jsou speciální efekty a propracovanější scénář.
Jako kočky a psi (2001)
Na tomto filmu jde vidět jaké jsou kočky pěkné potvory.
Jmenuji se Sam (2001)
Film , který na vás zapůsobí , i když se mu budete bránit.Je to film , který je plný dojemných scén a na nic jiného nezbylo místo.Skvělé herecké podání S.Pennyho.
Jurský park 3 (2001)
Skvělé pokračování , u kterého jsem se výborně pobavila.Jen mi tam dosti lezla na nervi ta uječená ženská.Ale ani scénka s mobilem nebyla špatná.Super zábava.