Recenze (339)
Hodiny (2002)
Po prvni hodine filmu jsem to videl hodne blede ..., ale pak to dostalo aspon nejaky grady!
Holky na lovu (odměn) (2020) (seriál)
Ještě se vzpamatovávám z posledních 3 topovejch dílů! Do půlky byla tahle série dobrá, od půlky skvělá. Roztomile šáhlý dvojčata, křesťanská střední a tím pádem intimita a sex jako "tabu", vtípky na jižanskej, křesťanskej a republikánskej styl života na každym kroku, lovec odměn veterán (Kadeem Hardison - táta ze seriálu Tajný život K.C.), kterej je z dvojčat a jejich teenage myšlenkovejch pochodů věčně vyřízenej, tohle byl pro mě skvělej mix za 5*!
Holky z naší školky (2007)
Na VB je to dost přitažené za vlasy, humor občas ve stylu USA, ale kdo má rád nenáročné komedie pro odpočinek ducha a mysli, rozhodně doporučuju :-) Rupert Everett je celkem vtipná ředitelka školy. Školačky a jejich souboje, přivítání nováčka a každodenní zábava je to, co mi na filmu přišlo asi nejlepší.
Honba za diamantem (1984)
Za skvělé, vtipné dialogy mezi M. Douglesem a K. Turner.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Nemám slov ... při existenci takovýchto pořadů si říkám, kéž by se vrátila cenzura ...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Shlédnutí prvního dílu jsem dlouho odkládal a můžu jen konstatovat, že jsem se tím připravoval o naprosto nevšední zážitek. Hra o trůny je naprostou lahůdkou pro fanoušky fantasy, historie, bitev, LARPu a dřeváren :-) Nenapadá mě nic, co bych seriálu mohl vytknout, snad jen, že by mohlo být více dílů! :-)))
Hunger Games (2012)
Od názvu a plakátů jsem očekával hodně :-) Po komentářích jsem trošku vychladl a po shlédnutí filmu jsem byl spokojen :-) Mé oblíbené téma - zničený svět a obnovený improvizovaný pořádek. Boj v přírodě o holé přežití. Neodhadnutelné mezilidské vztahy. Jen mě mrzí, že závěr byl příliš vláčný ... ale jak je vidět, vše se více rozjede v dalším díle - tedy šup sem s ním! :-)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Jako velkej fanoušek Hvězdný brány musím říct, že jsem čekal mnohem víc. Dokoukal jsem asi 15 epizod a doufal jsem, že se to trošku rozjede, že budou v kontaktu s jinými rasami, civilizacemi, budou objevovat nové technologie, planety ... ale toho jsem se dočkal velmi poskrovnu ... :-/ I když jako sci-fi seriál to nebylo zlý, ale pokračovatel SG1 a SG Atlantida by měl bejt o dva levely vejš ...
Chaos (2021)
Námět vypadá na první pohled skvěle. Sci-fi o obsazení jedné planety výsadkem ze Země, o původních obyvatelích, jakožto nepřátelích, kteří měli zabít všechny ženy kolonizátorů a o myšlenkách obyvatel, které se na planetě zhmotňují a je obtížné je před okolím skrývat. A to byl možná ten problém. Todd (Tom Holland) postupně zjišťuje, díky havarované vesmírné lodi, co se ve skutečnosti na planetě přihodilo, když všechny ženy zmizely. Ale jeho pouť za poznáním, spojená se seznámení se s neznámou přeživší z vesmírné lodi, je víc než znepříjemněná opakovanou (spíše neúspěšnou) snahou o ovládání hlasitých a viditelných myšlenek. Jelikož je nejmladší z osady, měl nejméně času se to naučit a tudíž jeho myšlenky pro mě byly už dost otravné. Jinak se mi nápad moc líbil a je to materiál snad pro celej seriál!
Chappie (2015)
Tak tady mám pocit, že to je trochu "podhodnoceno" :-) Je to takový to sci-fi, u kterýho máte pocit, že už v podstatě tak moc sci-fi za pár let nebude. A aspoň jsem se dozvěděl o kapele Die Antwoord, ze který je ten "záporňáckej" pár. A závěr mi dal i naději na pokračování ... ;-)