Recenze (17)
Aquaman a ztracené království (2023)
James Wan totálně zabil Aquamana. Neumětel, kterému se nějakým záhadným způsobem kurevsky povedlo SAW, pokračuje ve svém neumětelství. 200 mil. dolarů utraceno, efekty velice často k smíchu, dialogy naprosto tragické, herecké výkony ubohé! Ta jedna hvězda za Wilsona, který se viditelně, ač zbytečně, snažil. Běž už Džejmsi do hajzju ...
Holky z vejšky (2021) (seriál)
Poctivě dokoukány obě série! Nemohl jsem od toho odtrhnou oči. A musím ze bez vytáček přiznat, že tohle je to absolutní dno. Neuvěřitelná propagandistická a tupá sračka. Parta naprostejch dylin hystericky propaguje homo, afro a feministickou scénu. O ničem jiným to není. Přirovnávat to k " Sexuální výchově" je v tomhle případě mimo mísu. Ta byla aspoň vtipná.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Naprostý dno. Nechápu tohle hodnocení ... Otřesný scénář, dementní dialogy a v hlavních rolích trapně přehrávající herecký ansámbl. Ve zkratce je to o tom, že parta holek soutěží 150 dílů o to, která z nich je největší dylina. Toť vše, víc nečekejte!
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
První série naprostej hnůj. Nelogické, trapné, nejčastěji ovšem směšné. Toho, kdo měl na starosti casting, měli hned popravit. Sedm sérií, to snad ani není možný ...
Zaklínač (2019) (seriál)
Jakož to veliký fanda knižní předlohy mohu s čistým svědomím napsat ..... Strčte si to velekorektní kulicácké dílo někam, debilové nesoudní! Takhle posrat naprosto skvělý námět, to chce fakt talent.
Aquaman (2018)
James Wan do roku 2007 : pecka. Od té doby točí kaše. A Aquaman je vyvrcholení. Jako pohádka pro nejmenší asi v pohodě, u mě film naprosto propadl. Nejsem zklamaný, ale totálně překvapený. Jak může tuhle slátaninu vřele přijmou taková masa lidí? Nerozumím! Jedna hvězda za vizuální zpracování.
Dětská hra (1984) (TV film)
Co to ........ kurva bylo? Tááákhle moc dementní dialogy a uboze zahrané role ve filmu jsem hodně dlouho neviděl. Ikdyž brát to jako parodii a koukat na to pod parou s partou kamarádů, královsky bych se bavil. Tento snímek patří jednoznačně do top 5 mého žebříčku největších filmových sraček.
Sanctum (2011)
Všechno, ale úplně všechno špatně.
Duchové Marsu (2001)
John Carpenter ... kultovní režisér? Vážně? Před 30. lety natočil jediný film, díky kterému by si mohl tento titul zasloužit. A od té doby? Nebo snad ještě před tím? Ale jednou větou zpět k tomuto kulisáckému veledílu. Jak ho jen vystihnout? Už to mám! Od herců, přes scénář až po režii se zřejmě musí jednat o představení dramatického kroužku nadšenců z léčebny pro mentálně zaostalé.
Super 8 (2011)
Zbožňuju filmy, ve kterých partička amerických, nesmírně inteligentních, neuvěřitelně odvážných a bezpochyby nesmrtelných fakanů, vychčije přinejmenším aspoň s rotou neschopných vojáků, zachrání pár životů ubohých civilistů a na úplném konci díky hrdinnému konání napraví pokřivené charaktery svých rodičů. A samozřejmě u toho všeho pomohou nějakému tvorovi ( v tomto případě emzákovi ). Vždyť nebýt toho přívěšku, tak by chudinka snad ani neodletěl. Snímek plný nadmíru pitomých klišé. Jen tak tak jedna hvězda a to pouze za pěkné provedení mimozemšťana.