Recenze (407)
Už zase skáču přes kaluže (1970)
Pro mě jednoznačně jeden z nejlepších českých filmů vůbec. Vladimír Dlouhý zahrál svou roli skvěle a vlastně celý snímek je pro mě nezapomenutelný. Tímhle filmem se může český národ opravdu pyšnit.
Madagaskar (2011) (seriál)
Úžasně natočená příroda -> mistrovská práce. Tohle je nádhera!
Persepolis (2007)
Krásný animovaný film o lidech a pocitech. Líbila se mi ta originalita a čistá upřímnost.
Graffitiger (2010) (studentský film)
Za 10 minut se u mě vystřídalo tolik různých pocitů, že to někdy tak dobře nedovede ani 2-hodinový film. Klobouk dolů!
Felix Holzmann: Včera, dnes a zítra (2004) (pořad)
Naprostá klasika. 85%
Obyčejný fašismus (1965)
Dala bych plný počet, ale ten komentář mi to nedovolí. K takovému dokumentu by měl být komentář na úrovni a ne si z toho dělat (divnou) srandu.
Michael Clayton (2007)
Dokonale stylové.
Poslední vlak (2006)
Nedokážu si představit, jak se asi lidé ve vlacích, které směřovali do Osvětimi cítili. Vůbec se nedivím, že se někteří při převozu zbláznili. Podmínky ve kterých strávili několik dní museli být otřesné. A to pro ně ještě nebylo to nejhorší .. pravá hrůza je teprve čekala, za branou Osvětimi. Nepopsatelně mně zamrazilo, když zbytek Židů vystoupil na "konečné stanici" právě v Osvětimi. Uvědomila jsem si, že právě tam jsem stála. Tudy jsem se procházela. Opravdu nepopsatelný pocit .. Jinak film Poslední vlak mě hodně zaujal, protože Vám ukáže čistou pravdu o tom že peklo nezačínalo až v koncentračním táboře, ale mnohem dřív.
Kokain (2001)
Johny Depp skvělý jako vždy. Svou roli zahrál opravdu dobře a proto se mi hl. postava (George) strašně líbila, i když bych k ní měla mít asi trochu odpor, protože drogový dealer není zrovna milá postava. Ovšem role Penélope Cruz mi lezla od začátku krkem. Nic to ale nemění na tom, že role byla zahrána taky velice dobře. Kokain je dost zdařilé vyprávění o nevšedním životě drogového obchodníka, který postupně ztrácí i cenu života.
Hitler a holocaust (2000) (seriál)
Bravurní dokument!