Recenze (64)
Premiér (2019) (seriál)
Ten Soukup je normální úchyl ty vole. :/ Dal jsem to do 11 minuty (prvního dílu, asi budou další, ale to už mě nezajímá), pak už jsem krvácel ze všech otvorů, hnus!
I Spit on Your Grave: Deja Vu (2019)
Po 40-ti minutách jsem koukl na čas a řekl jsem si WTF?! Co se tam jako všechno ještě bude dít? No, bába přišla o hlavu, její dcera byla znásilněná a dál jede pomsta na novo. Špatná herečka se směšně malýma kozama a houštím v mezinoží si vyřizuje účty s bandou primitivních buranů. Ti burani mi připomínají frajery z Pachu krve, jenom místo děsivých skřeků tady nadávají a řvou, jako kdyby byli ve stádiu nemoci ADHD před kómatem. Bavil jsem se jen minimálně u vyvražďovačkách a prosení o milost v poslední třetině filmu. Dávám velice slabý 2*.
Saulův syn (2015)
Nejhorší film "o ději bez děje" z koncentráku co jsem kdy viděl. Ten film po celý čas skoro vůbec nedává smysl!?!
Robin Hood (2018)
Postmoderní blití, které nemá nic společného s pověstí o Robinu Hoodovi a ani se staršími filmy, které se odehrávali ve středověku. Tohle je taková směs 12., 18., 20. a 21. století do jedné kupy hnoje. Fakt jsem nepochopil hlavně kostýmy a také lokace ve filmu. Scénář byl dost k smíchu, herci a jejich výkony šíleně slabé. 1* dávám proto, že mě to místy alespoň trochu bavilo díky soubojům a speciálním efektům, jinak by to šlo hned na skládku.
Potichu (2019)
Takový celkem plytký děj si myslím. Ale monstra(Vespy) vypadají dobře.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
SPOILER ALERT!!! Daenerys je mrtvá, což jsem potřeboval k tomu, abych tuhle (bohudík) poslední kravinu mohl vůbec nějak ohodnotit. To ostatní je i tak fraška a nečekal jsem už od posledního dílu vesměs nic dobrého, protože to scénáristi pochcali už v těch minulých. Utopili nějakých 6-7 let dobré práce v jednu šestidílnou sérii plnou nepochopitelných sraček.
Čertí brko (2018)
Peklo, čerti, Lucifer a celková atmosféra na bodě mrazu. Ale ten celkový příběh i s debilními písněmi, to je extrém, který jsem fakt nemohl překousnout. Tak trapný, že to snad nemůže bavit ani většinu dětí pod 10 let. A to filmy hodnotím většinou na 3*, ale tady je něco kurva špatně! Od té doby, co šel Heřmánek jako Lucifer do důchodu, jdou pekelný pohádky do hajzlu. Snad jediný pozitivum vidím v hereckým výkonu hlavní čtveřice, jinak nic...15%
Bohemian Rhapsody (2018)
Tak tohle byl prosím můj nejemotičtější zážitek, co se týká hudebního a životopisného žánru. V kině jsem měl skoro po celou dobu filmu tak napnuté svaly v nohou ze vzrušení, že jsem se po skončení tohohle nářezu musel rozcvičovat. :D Skutečně povedený snímek, který ožil ''královny'' rocku v neskutečném měřítku znovu na plátně. Díky Freddie...100%.
Králíček Petr (2018)
Jak těžké je sejmout pár králíků...svině mrňavý, až se mi z toho otevírala kudla v kapse. :D Jinak celkem průměrnej snímek. Kdyby tam nehrála sympatická Rose Byrneová, dal bych míň...45%
Day of the Dead: Bloodline (2018)
První polovina filmu byla fajn. Připomínalo mi to The Walking Dead, ale ten psychopatickej zamilovanej zombík nějak kazil celý dojem a vůbec všechno šlo pomalu z kopečka. Nicméně celkově hodnotím na lepší 3*...65%