Recenze (151)
Bratři (2023)
Nesoudím Mašíny, ale film, ten se podle mě povedl a oba "kluci" i další herci jsou výborní. Objektivní, napínavé, k přemýšlení a hledání souvislostí.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Napínavé, společensky důležité, sociologicky a psychologicky zajímavé. Výborně obsazené. "Odpady" nejsou podle mě fér a hodnotí-li osobní režisérovy postoje, tím méně.
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Krvesaj je nejlepší.
Betlémské světlo (2022)
Milé, moudré, vtipné nahlédnutí do spisovatelovy duše. Zasáhlo.
Mimořádná událost (2022)
Člověk se směje...sám sobě...Forman, Chytilová, Havelka.
Štace Miloně Čepelky (2021) (TV film)
Krásná krajina duše.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
První díl výborný, druhý slušný, konec rychlý, nepropracovaný happy end.
Klec (2019) (TV film)
Trochu mi to připomnělo Odměnu s E.Balzerovou a I.Jiříkem...Jinak ze všech hledisek podařené.
Poslední aristokratka (2019)
Prakticky průměr.
Shylock (2019) (divadelní záznam)
"Viset" na herci a na myšlenkách. Moc pěkné.