Recenze (15)
Nespoutaný Django (2012)
tomuhle rikam moderni Western ....nevim cim to je ale ja kdyz Tarantino nataci nejakou napinavou scenu ja nemuzu ani dychat...Hanebny pancharti kdyz Fassbender mluvi v hospode s nackem a tu kdyz DiCaprio mluvi s porezanou rukou...mistrovske dilo!
Černobílý svět (2011)
dulezite si pripominat jaky jsme byli svine !!!!!
Nedotknutelní (2011)
co k tomu rici??? proste BOMBA takovejhle film v americe nikdy nenatocej a urcite nebude trvat dlouho a oni se budou pokouset tuhle pecku zremakovat ale nepovede se jim to ani kdyby se celej holywood stavel na halvu...nenapodobitelnej film...Omar Sy dovedl film pro k dokonalosti.
Mulholland Drive (2001)
asi za to budu LYNCHovanej ...tento film byl muj prvni snimek od zmineneho rezisera a moc jsem se na nej tesil..hodinu a pul sjem se vylozene nudil a cetl spise vase prispevky o tomto filmu nez abych se dival na film samotnej..eroticke sceny mu jdou to se mu musi nechat...ale i ty 3 hvezdy co jsem mu dal je jen z ucty k uzivatelum kterym se libil...
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Splnil všechno co jsem od toho očekával, ale nemohu řict že je lepší než 1.série