Oblíbené filmy (8)
Nepřítel před branami (2001)
Az neskutocne autenticke sceny, prach, spina, ruiny, ziadne zbytocne ,,preumelkovanie" - jednoducho skvely herci, hlavne Jude Law. Velka poklona tvorcom. U mna 5 hviezdiciek a to bez debaty!
Kmotr (1972)
Kmotr II (1974)
Kmotr III (1990)
Mafiáni (1990)
Prokletý ostrov (2010)
Argo (2012)
Bezny smrtelnik by v dnesnej dobe neuveril, ze z Hollywoodu pride nejaka dobra drama, resp. filmovy trhak s kvalitnym dejom a pointou. Na moje velke prekvapenie, film Argo zaradujem k najuspesnejsim filmom za posledne 3 roky z mekky filmu tzv. Hollywood. Klobuk osobne sklanam nad reziserom a hercom Benom Affleckom. Skutocne sa zaskvel aj spravnym vyberom hercov a uplne vykreslil atmosferu z konca 70-tych rokov. V zavere to bolo mozno az velmi ,,filmove" - cize v mojom ponimani nadnesene, ale moje nadsenie a hodnotenie to urcite nezmeni.